Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Szalony Kapelusznik ze smartfonem w spocie inaugurującym kampanię reklamową empik.com

Alicja w Krainie Czarów, Ojciec Chrzestny, Nad Niemnem – Empik sięga w nowej kampanii reklamowej po znane dzieła i bohaterów ze świata kultury i rozrywki, żeby opowiedzieć o stale rosnącej ofercie sklepu internetowego empik.com i o nowych kategoriach produktowych dostępnych online.
O autorze
1 min czytania 2017-09-13

Autorem konceptu kreatywnego jest Grey Group. Kampania obejmuje telewizję, internet i outdoor.

– Empik.com figuruje w świadomości konsumentów jako swoiste przedłużenie stacjonarnych salonów, powielające ich ofertę. Zadaniem komunikacji, którą wypracowaliśmy jest zmiana tego sposobu myślenia. Salony Empik pozostaną ostoją kultury jak tego pragną klienci, ale w kanale internetowym, obok rozbudowanej oferty książek, filmów, muzyki, gier, prasy oraz artykułów papierniczych i kreatywnych, pojawiły się również produkty dla Domu i Ogrodu, Zdrowia i Urody, Dziecka oraz Zabawki i Elektronika. Ponad 1,5 mln artykułów sprawia, że empik.com jest e-sklepem z największą ofertą w Polsce – mówi Mira Dobek, Dyrektor Marketingu Empiku.

Kampania reklamowa będzie realizowana do 22 października i opiera się na promowaniu czterech kategorii produktowych: Dziecko, Zabawki, Zdrowie i Uroda, Dom i Ogród oraz informowaniu o zaletach zakupów online: atrakcyjnych cenach z dodatkowymi promocjami z kartą Mój Empik i darmowej dostawie do salonów większości produktów.

Koncept kreatywny kampanii przygotowała Agencja Grey. – Pomysł opiera się na połączeniu dwóch światów: kultury i rozrywki z codziennością. Postacie pojawiające się w spotach są widzowi doskonale znane z ekranu kina czy z kart powieści. My umieszczamy je jednak w nowych życiowych sytuacjach, w których jak pokazują zrealizowane filmy, doskonale się odnajdują – mówi Rafał Raś, Deputy Creative Director w Grey.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W spotach telewizyjnych w I etapie kampanii zobaczymy zatem Szalonego Kapelusznika z Alicji w Krainie Czarów parzącego aromantyczną kawę w nowoczesnym ekspresie, Emilię Korczyńską z Nad Niemnem cierpiącą z powodu niezapomnianego globusa a w II etapie – Ojca Chrzestnego zamawiającego perfumy.

Kampania obejmuje również internet (m.in. Yotube, onet.pl, wp.pl, gazeta.pl) oraz nośniki citylight w największych miastach w Polsce.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Reżyserem spotu reklamowego jest Martyna Iwańska, za produkcję odpowiadał dom produkcyjny Bomaye, za postprodukcję obrazu studio MIŁO, zaś dźwięku studio GŁOŚNO. Planowaniem i zakupem mediów zajął się MEC.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się