Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Happening Fundacji Hospicjum Onkologiczne z aktorami

W niedzielę 17 września o godz. 11:30 kilkunastu aktorów teatralnych i telewizyjnych weźmie udział w happeningu Fundacji Hospicjum Onkologiczne. Wydarzenie pod Domami Towarowymi Centrum od ul. Chmielnej będzie promowało akcję “18,60”.
O autorze
1 min czytania 2017-09-13

Aktorzy, wolontariusze i przyjaciele FHO

Wśród uczestników znajdą się m.in. Przemysław Bluszcz, Marek Siudym, Marek Frąckowiak, Kamila Ścibiorek, Andrzej Grabarczyk, Małgorzata Rożniatowska, Joanna Kupińska, Anna Szymańczyk, Katarzyna Ankudowicz, Marta Lewandowska i Tadeusz Siudym. Będą także niezastąpieni wolontariusze i osoby związane z Fundacją.

Odczarować hospicjum i zachęcić do wsparcia

Happening jest kolejnym wydarzeniem pokazującym hospicjum w nowym świetle. “Chcemy, aby wszyscy dowiedzieli się, że to nie „umieralnia”, ale miejsce pełne życia i uczuć, miejsce, które naprawdę warto wspierać. Najlepiej co miesiąc” – mówi Dorota Jasińska, Prezes Zarządu Fundacji.

Skąd akcja “18,60 zł”?

Miesięcznie w Fundacji brakuje ok. 80 tys. zł i to mimo już podejmowanych działań (dane na 30 czerwca 2017 r.). W 2013 r. wyznaczyliśmy sobie cel, aby brakującą kwotę uzyskiwać ze stałych miesięcznych wpłat. Ówczesna luka finansowa podzielona przez naszą liczbę darczyńców dała właśnie kwotę 18,60 zł. Nie wszyscy jednak wspierają nas cyklicznie. Stąd działania zachęcające do regularnej pomocy.

Fundacja Hospicjum Onkologiczne

Od 1990 r. niesiemy bezpłatną pomoc pacjentom zmagającym się z trudami choroby onkologicznej. W skali roku 130-osobowy zespół otacza opieką 3 200 pacjentów (w ramach hospicjum stacjonarnego i domowego). Jest to możliwe dzięki zaangażowaniu i wielkiemu sercu darczyńców oraz wolontariuszy.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj