Na YouTubie pojawił się film, w którym szef GISu apeluje o ostrożność przy spożywaniu różnego rodzaju grzybów. „Proszę, uważaj na grzyby, skonsumujesz trującego, możesz zaraz być nieżywy” – rapuje Posobkiewicz.
To nie pierwsza akcja podczas której GIS wychodzi do społeczności z piosenkami. Kierownik Głównego Inspektoratu Sanitarnego w przeszłości rapował m.in. o szczepieniach, papierosach czy dopalaczach, a kiedyś zdarzyło mu się „śpiewać” w rytmie rocka na temat suplementów diety.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
PS
W innej kampanii GIS zwrócił się bezpośrednio do nastolatków: „Czy wiesz, jak Cię widzą inni na melanżu?”. Chcą w taki sposób zwrócić uwagę na negatywne skutki korzystania z używek. Celem kampanii było uświadomienie nastolatków na temat zagrożeń wynikających z uzależnienia od substancji psychoaktywnych, pokazanie negatywnych skutków korzystania z używek oraz promocja zdrowego stylu życia.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Słuchaj podcastu NowyMarketing