Mondelez z nową kampanią wspierającą markę Milka

Mondelez z nową kampanią wspierającą markę Milka

Ruszyła kampania „Milka mnoży delikatność” wspierająca czekoladę z portfolio koncernu Mondelez. Działania będą prowadzone w Polsce, Czechach i na Słowacji.

Za strategię i kreację odpowiada agencja LiquidThread. Media zaplanował i zakupił Carat.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

„Turyści, którzy jedzą Milkę podziwiają góry 7x dłużej”; „Pasażerowie, którzy jedzą Milkę myślą o innych 4 razy częściej”; „Ojcowie, którzy jedzą Milkę robią 3x fajniejsze warkocze”. To hasła, które towarzyszą najnowszej kampanii czekolady Milka. Tym sposobem, podobnie jak we wcześniejszej komunikacji, Milka podkreśla najważniejszą cechę wyróżniającą jej czekoladę, czyli delikatność.

Kampania rozpoczęła się 4 września. Spoty reklamowe emitowane są w internecie oraz w kinach. Do kinowej emisji przygotowana została specjalna dedykowana wersja z hasłem „Ci którzy jedzą Milkę, 6x częściej chodzą do kina, niż na film”.

- Kampania Milka mnoży delikatność to kluczowa aktywność wspierającą markę Milka w tym roku. Jesteśmy dumni, że mamy okazję przedstawić naszym konsumentom tak szeroką kontekstową aktywację podkreślającą cechę, która wyróżnia naszą czekoladę, czyli delikatność. W kampanii komunikujemy, że zjedzenie czekolady Milka pomnaża delikatność, która jest przecież w każdym z nas, zachęcając tym samym konsumentów do tego, aby sprawdzili jej działanie na nich samych - mówi Beata Kucejko-Pełka, Senior Brand Manager Tablets, NCE w Mondelez.

Oprócz wideo kampania obejmuje outdoor, POS oraz komunikację social media. W sklepach realizowana jest kampania kontekstowa, odnosząca się do różnych kategorii produktów dostępnych na sklepowych półkach.

Za strategię komunikacji, kreację i realizację kampanii odpowiada LiquidThread. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się Carat. Spoty wyprodukował dom produkcyjny: Highnoon.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij