BE7 tworzy strategię komunikacji marki AA na rynkach zagranicznych

BE7 tworzy strategię komunikacji marki AA na rynkach zagranicznych

Tak dobrze znane u nas kosmetyki AA są obecne na wschodnich rynkach dopiero od kilku lat, pozycjonując się głównie dzięki nowościom produktowym.

Wkrótce agencja strategiczno-kreatywna BE7 wyprowadzi markę na nowy poziom komunikacji, pozwalający na wyraziste zaakcentowanie jej wyróżników względem konkurencji.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Agencja BE7 została zaproszona przez firmę OCEANIC – właściciela marki AA, do przetargu na opracowanie koncepcji kreatywnej do komunikacji wizerunkowej marki na rynkach zagranicznych, ze szczególnym uwzględnieniem Ukrainy, Litwy i Białorusi.

Pozycja marki kosmetycznej AA w Polsce jest mocno ugruntowana, a jej wizerunek bardzo precyzyjny. Natomiast za granicą marce brakowało wyrazistej komunikacji. Prace BE7 zaczęły się od gruntownej analizy rynków docelowych i konkurencji. Przed wypracowaniem ostatecznej komunikacji, zespół BE7 podjął się także określenia założeń strategicznych marki.

Przedstawiona strategia komunikacji oraz szerokie podejście do zagadnienia zapewniły agencji wygraną. Marka AA pojawi się za granicami Polski w nowej odsłonie, podkreślając swoje najważniejsze wartości: bezpieczeństwo i skuteczność.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij