Akcja CSR eurobanku w finalne prestiżowego konkursu Złote Spinacze 2017

W ramach „Our People Round The World” pracownicy eurobanku pokonywali kilometry przeliczane na złotówki, aby zgromadzić pieniądze na realizację marzeń chorych dzieci - podopiecznych Fundacji „Mam Marzenie”.
O autorze
1 min czytania 2017-09-14

Akcja została nominowana do nagrody Złote Spinacze 2017 w kategorii głównej Corporate Social Responsibility (CSR) jako jedna z trzech najlepszych tegorocznych kampanii.

Spośród 266 zgłoszeń, tegoroczne 72-osobowe grono Jury Złotych Spinaczy wybrało projekty, które będą rywalizować w drugim etapie konkursu. Akcja „Our People Round The World” eurobanku została nominowana do finału jako jedna z trzech najlepszych tegorocznych kampanii CSR i będzie walczyć o nagrodę Złotego Spinacza w towarzystwie akcji UBS „Charytatywny Musical Dingo” oraz Programu edukacyjnego Tesco Polska „Od uprawy do potrawy”. Zwycięzcę poznamy 1 grudnia br. podczas uroczystej Gali w hotelu Sofitel w Warszawie.

Celem akcji „Our People Round The World” było pokonanie przez pracowników eurobanku w 4 tygodnie odległości 40 075 km – czyli długości równika – uprawiając dowolną dyscyplinę sportową związaną z pokonywaniem dystansu. Za każdy przejechany kilometr bank miał przekazać 1 złoty na realizację marzeń chorych dzieci z Fundacji „Mam marzenie”. Liczbę pokonanych wspólnie kilometrów uczestnicy akcji mogli śledzić w czasie rzeczywistym dzięki interaktywnej kuli ziemskiej na www.ourpeople.pl, a licznik ukazujący trasę pozostałą do przebycia mobilizował do dodatkowych aktywności. Jak się okazało w finale akcji, bardzo skutecznie: 505 pracowników, którzy dołączyli do rywalizacji, pokonało łącznie 55 412 km – średnio jeden uczestnik pokonał 110 km. W efekcie eurobank przekazał Fundacji „Mam marzenie” kwotę 55 412 zł na realizację marzeń chorych dzieci.

Organizatorem XV już edycji Złotych Spinaczy jest Związek Firm Public Relations. Konkurs skierowany jest do wszystkich podmiotów realizujących projekty z sektora public relations w Polsce i ma na celu wyłonienie najskuteczniejszych, najbardziej kreatywnych, najlepiej przygotowanych i wdrożonych kampanii i działań komunikacyjnych. W Jury zasiadają przedstawiciele agencji public relations, największych firm i najważniejszych instytucji oraz mediów i środowiska naukowego.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Szczegółowe informacje oraz pełna lista nominowanych dostępne są na stronie.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się