IKEA wzrusza w rytmie Louisa Armstronga, pokazując, że w świecie pełnym niepewności warto patrzeć na rzeczywistość oczami dziecka

IKEA wzrusza w rytmie Louisa Armstronga, pokazując, że w świecie pełnym niepewności warto patrzeć na rzeczywistość oczami dziecka

Każdy z nas zna piosenkę Louisa Armstronga „Wonderful World”. IKEA w swojej nowej reklamie wykorzystuje ten motyw, aby podkreślić obraz integracji, równowagi i zrównoważonego rozwoju. Wszystko to pokazane oczami dziecka.

Większość reklamodawców pokazuje perfekcyjne życie, błyszczące meble, uśmiechnięte rodziny i nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie fakt, że kreowany przez kolorowe czasopisma i reklamy obraz wypacza rzeczywistość. IKEA stawia w swojej komunikacji na naturalizm i odwzorowanie codzienności. Pokazuje, że w czasach gdzie świat wypełniony jest niepewnością i oczekiwaniem, co jutro przyniesie, marka chce pokazać ludziom, że chce być razem z nimi. W ich domach i podczas podróży.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Niedawno szwedzki brand pokazał trud wychowania, subtelnie komunikując, że jest świadkiem niedoskonałości w codziennym życiu.

PS

W jakich wydarzeniach z życia rodziny biorą przez lata udział meble kuchenne? Jakim próbom zostają poddawane? Dlaczego powinny być wytrzymałe?

PS2

Niedawno IKEA opublikowała również nowy spot promocyjny, w którym widzimy różne domowo-życiowe perypetie. Co więcej, narratorem spotu jest Bartosz "Fisz" Waglewski, który przekonuje, że przeprowadzki, przemeblowania, nauka, zabawa, kłótnie, odpoczynek to piękny czas, na który każdy z nas w życiu powinien zrobić miejsce!

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij