Narcos to nie tylko serial, to przykład doskonałego wyczucia marketingu

Narcos to nie tylko serial, to przykład doskonałego wyczucia marketingu

„Narcos” od Netflixa to trzy opowieści różniące się od siebie stylem i podejściem do historii wojny z narkotykowym biznesem w Kolumbii. Z okazji premiery trzeciego sezonu serial stworzył kilka dobrych akcji reklamowych.

fot. adweek.com

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Najnowszym wymysłem marki była kontekstowa kampania OOH, w której agencja DonerLA umieszcza reklamy w łazienkach klubów i barów, gdzie klienci w latach 90. konsumowali towar kartelu Cali.

"Lata 90. tutaj? Jest 80% szans, że towar pochodził z kartelu Cali ", mówią przezroczyste naklejki umieszczone w toaletach. Obok naklejki znajduje się wizerunek zwiniętego 1 dolara i białego proszku.

PS

Podczas ostatniego, nieudanego meczu Polska-Dania, marketingowcy Netflixa postanowili wyróżnić się na tle reklamodawców i wyemitowali istną perełkę. Materiał zwraca na siebie uwagę przez pomysł skrojony na miarę serialu oraz perfekcyjnie dobrany czas emisji spotu. Zobaczcie!

PS2

Nowy sezon Narcos to nie tylko reklama w polskich mediach. Netflix stworzył reklamę outdoorową o nazwie „The White Countdown” w Paryżu. W Alei Łuku Elizejskiego stanęła olbrzymia klepsydra wypełniona „kokainą”, która miała odliczać dzień premiery nowego sezonu.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij