Zostań bohaterką własnego ciała. Nowa kampania Glossier pokazuje, że piękno ma różne oblicza, gdy się o nie dba

Zostań bohaterką własnego ciała. Nowa kampania Glossier pokazuje, że piękno ma różne oblicza, gdy się o nie dba

Świat mody został zdominowany przez modelki o idealnych kształtach. Często zapominamy, że sesje i reklamy poddawane są obróbką graficznym, co powoduje, że zdarza nam się zapomnieć, jak wygląda naturalne kobiece ciało.

Na szczęście coraz więcej organizacji i fundacji decyduje się tworzyć kampanie społeczne pokazujące, że nie tylko rozmiar 36 jest piękny. Tym tropem idą duże marki komercyjne, które zainspirowane pokazują w swoich rozkładówkach naturalne piękno.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Do nowej kampanii reklamowej Glossier zaprosiło prawdziwe kobiety, które mają krągłości, niedoskonałości, a nawet sześciopak. Marka pokazała także piękno kobiet w ciąży. Modelki różnią się od siebie pochodzeniem, wyglądem zewnętrznym, ale łączy je jedno – wszystkie dbają o swoje ciało, czują się w nim pewne i nie dopasowują się do określonych przez media kanonów.

PS

Niedawno Asos w swojej kampanii pokazał kobiety w strojach kąpielowych. Nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie fakt, że zdjęcia zaprezentowane przez markę nie są wyretuszowane! Modelki pokazują, jak w rzeczywistości wyglądają kobiece ciała. Czy rozstępy, znamiona i blizny po trądziku powodują, że kobiety przestają być piękne?

PS2

Mimo, że tylko jeden rodzaj kobiet portretowany jest w mediach, kobieta szczupła, nieskazitelna jak modelka. Australijska artystka Amy Hermann chce to całkowicie zmienić. Jej kampania "Underneath We Are Women" ma na celu pokazać kobiety w nowym świetle, eksponując różnorodność kobiecego piękna.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij