O tym właśnie opowiada spot promujący najnowszą odsłonę kampanii „Dziękujemy, że tworzysz dom”, przygotowaną przez Deloitte Digital.
W ramach kampanii „Dziękujemy, że tworzysz dom” prowadzone są systematyczne akcje promocyjne. Przy ich komunikacji marka Black Red White współpracuje z Deloitte Digital. Nową odsłonę kampanii o nazwie „Kuchnie lakierowane i drewniane 20 proc. taniej”, promuje spot telewizyjny. W żartobliwy sposób opowiada on historię o chomiku, który w solidnej kuchni, z dopasowanymi meblami, nie może znaleźć dla siebie miejsca. Materiał emitowany jest na antenie największych ogólnopolskich stacji: TVN, Polsat, TVP oraz na kanałach tematycznych. Akcję promują także reklamy radiowe, billboardy i citylighty.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Deloitte Digital odpowiedzialna jest za działania ATL oraz wyznaczanie kierunku komunikacji marki w innych kanałach. Przy stworzeniu kolejnej kampanii Deloitte Digital wspierał dom produkcyjny Film Produkcja oraz studia: Głośno (odpowiedzialne za dźwięk) i Miło (zajmujące się postprodukcją).