W poszukiwaniu chomika, czyli reklama mebli nie musi być nudna

W poszukiwaniu chomika, czyli reklama mebli nie musi być nudna

Trwa akcja poszukiwawcza Precla – chomika, który postanowił poszukać dla siebie innego miejsca w domu. Docenił nowo urządzoną kuchnię, której właściciele skorzystali ze zniżki na meble w salonach Black Red White.

O tym właśnie opowiada spot promujący najnowszą odsłonę kampanii „Dziękujemy, że tworzysz dom”, przygotowaną przez Deloitte Digital.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W ramach kampanii „Dziękujemy, że tworzysz dom” prowadzone są systematyczne akcje promocyjne. Przy ich komunikacji marka Black Red White współpracuje z Deloitte Digital. Nową odsłonę kampanii o nazwie „Kuchnie lakierowane i drewniane 20 proc. taniej”, promuje spot telewizyjny. W żartobliwy sposób opowiada on historię o chomiku, który w solidnej kuchni, z dopasowanymi meblami, nie może znaleźć dla siebie miejsca. Materiał emitowany jest na antenie największych ogólnopolskich stacji: TVN, Polsat, TVP oraz na kanałach tematycznych. Akcję promują także reklamy radiowe, billboardy i citylighty.

Deloitte Digital odpowiedzialna jest za działania ATL oraz wyznaczanie kierunku komunikacji marki w innych kanałach. Przy stworzeniu kolejnej kampanii Deloitte Digital wspierał dom produkcyjny Film Produkcja oraz studia: Głośno (odpowiedzialne za dźwięk) i Miło (zajmujące się postprodukcją).

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij