„Stories” to seria odcinków produkcji Papaya Films, która ma budować zaangażowanie w social media. W pierwszym odcinku, kontynuującym cykl Papaya Films Original Series, wzięła udział Cleo Ćwiek. Film powstał, by uświadomić osobom zmagającym się z nerwicą, depresją i innymi zaburzeniami neurologicznymi, że nie są same.
W tym pięknym filmie poruszony zostaje trudny temat. Dwubiegunowość to nieuleczalna choroba, z którą trzeba walczyć przez całe życie. W kontrolowaniu emocji pomagają regularne terapie, sport, ale każdy musi znaleźć na to swój sposób.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
PS
W zeszłym roku, dom produkcyjny stworzył filmy zgodne ze swoim DNA. Seria nawiązywała do różnych dziedzin naszego życia: sportu, muzyki, sztuki, fair trade czy lokalnej żywności.
PS2
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Wiele kampanii i spotów społecznych traktuje o rzeczach ważnych. Niedawno przygotowaliśmy dla Was zbiór kampanii, które niesamowicie poruszają. Przegląd możecie zobaczyć → tutaj.