“Adresujemy marzenia” - nowa kampania serwisu Otodom

“Adresujemy marzenia” - nowa kampania serwisu Otodom

Najpopularniejszy serwis ogłoszeń nieruchomości rusza z kampanią wizerunkową. Pokazuje rodzinę, która zaadresowała swoje marzenia i znalazła dom w upragnionej okolicy. Spot przez najbliższy miesiąc będzie można oglądać w telewizji i serwisach internetowych.

Agata Polińska, Brand Manager Otodom: To już kolejna kampania wizerunkowa, dzięki której chcemy wzmacniać świadomość marki. Zdecydowaliśmy się przeprowadzić ją właśnie w jesiennym terminie, który jest czasem największej aktywności wśród poszukujących nieruchomości. Kampania o tak szerokim zasięgu ma sprawić, że urzekniemy tą historią również tych widzów, którzy w przyszłości rozpoczną poszukiwania wymarzonego miejsca do życia i wtedy wybiorą naszą markę.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Spot pokazuje rodzinę, która właśnie wprowadza się do nowego domu. Ale przedstawiana w nim historia rozpoczyna się w bajkowej scenerii domku na drzewie.

Wojciech Łebski, dyrektor kreatywny SYZYGY Warsaw: Pomysł, jak to zwykle bywa w dobrych reklamach, wziął się bezpośrednio z produktu. „Adresujemy marzenia” to świetne hasło dla marki, która pomaga ludziom znaleźć adres, pod którym spełnią się ich marzenia. Zadaniem agencji było po prostu wymyślenie, jak najciekawiej połączyć świat marzeń z produktem. Postawiliśmy na marzenie o domku na drzewie, bo wydało nam się to bardzo uniwersalne – takie marzenie z dzieciństwa, które wielu z nas nosi w sobie do dziś. To ważne, żeby film był jednocześnie zaskakujący, piękny i zrozumiały dla wszystkich. Za ideę i scenariusz odpowiada agencja SYZYGY, za przełożenie pomysłu na język filmu reżyser – Marcin Filipek.

Kampania emitowana będzie do połowy października w najpopularniejszych ogólnopolskich kanałach telewizyjnych: TVN, Polsat, TVP oraz w blisko 100 stacjach tematycznych. Spot wyświetlany będzie również na platformach VOD, w serwisach Facebook i YouTube. Koncept kreatywny i scenariusz stworzyła agencja SYZYGY Warsaw. Za produkcję spotu odpowiada TOFI Productions, a za postprodukcję Chimney Poland. Zakupu mediów dokonał dom mediowy Universal McCann.

Każdego dnia z serwisu Otodom korzysta średnio ponad 330 tys. osób, a 50 procent użytkowników robi to korzystając z mobilnej strony lub aplikacji. Codziennie pojawia się w nim średnio 5 tys. nowych ofert. Według raportu Gemius/PBI w sierpniu Otodom odnotował 3244872 realnych użytkowników oraz 62 854 089 odsłon, co daje mu pierwsze miejsce wśród serwisów specjalizujących się w ogłoszeniach nieruchomości.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij