Łukasz Podliński polską twarzą kampanii #GoBoldly marki Cat Footwear

Cat Footwear, marka znana z mocnych i wytrzymałych butów, na jesieni rusza z globalną kampanią #GoBoldly, której polską twarzą został bloger Łukasz Podliński. Kampania koncentruje się na Earthmoversach, czyli silnych jednostkach wyróżniających się z tłumu i inspirujących innych do działania.
O autorze
2 min czytania 2017-09-18

Oprócz Łukasza w kampanii pojawiło się jedenaście innych osób m.in. z Włoch, Niemiec, Grecji i Wielkiej Brytanii.

Akcja #GoBoldly ma na celu promocję nowej kolekcji za sprawą Earthmoversów Earthmoversów, czyli osób które nie boją się ryzyka i odważnie realizują swoje marzenia. W kampanii wzięli udział artyści, muzycy blogerzy, rzemieślnicy, Ci, którzy tworzą nieprzeciętne rzeczy i wpływają na swoje otoczenie. Pasja tworzenia, zapał i wytrwałość odróżniają ich od mas. W akcji biorą udział m.in. raperka z Włoch Alessandra (@thetruepriesters); niemiecki fotograf Lukas Karsham (@lukaskorschan); reprezentująca Grecję i Cypr blogerka i stylistka Ioanna (@ioanna.myway), Paledi Segapo (@paledisegapo), projektant z południowej Afryki oraz artysta wizualny Palo (@palo.onder) z Wielkiej Brytanii.

Współpraca z Łukaszem Podlińskim to jeden z elementów długofalowej kampanii marketingowej marki Cat Footwear. Łukasz na łamach swojego bloga od 2012 roku porusza tematykę związaną z modą dla mężczyzn oraz budowaniem wizerunku. Serwis zwyciężył w plebiscycie magazynu Men’s Health w kategorii „Męski Blog Roku 2016”.

Nie zastanawialiśmy się długo nad wyborem polskiej twarzy do europejskiej kampanii.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Z Łukaszem współpracujemy od kilku lat i doskonale się rozumiemy. Już dwa lata temu wystąpił na billboardach w naszej lokalnej, polskiej kampanii. Tegoroczny projekt to dla nas kolejny, naturalny krok. Łukasz czuje markę jak mało kto. Uosabia wartości, wyznawane przez Cat Footwear. Dodatkowo, dla wielu młodych mężczyzn w Polsce jest autorytetem, ma rzesze wiernych fanów – mówi Ewa Biernat, dyrektor marketingu Amersport Group, wyłącznego dystrybutora butów Cat Footwear w Polsce.

Akcji towarzyszy szeroka kampania internetowa, która obejmie europejskie strony marki oraz strony sklepów w krajach, w których realizowane są działania. Mocny nacisk jest kładziony także na social media. Ważnym elementem będzie wielki europejski, konsumencki test butów.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Za pośrednictwem kanałów własnych marki każdy będzie mógł zgłosić swój udział. Wybrańcy otrzymają do testów parę butów z nowej, jesiennej kolekcji. Ma to na celu promocję produktów oraz nowej technologii EASE, odpowiedzialnej za wysoki komfort. Uzupełnieniem akcji w Polsce będzie konkurs „Prawda czy wyzwanie?” organizowany w październiku z Łukaszem Podlińskim na profilu @catfootwearpl na Instagramie. Fani będą mogli poznać tego popularnego męskiego blogera z zupełnie innej strony, rzucając mu oryginalne zadania lub prosząc o odpowiedź na pytania, których wcześniej nie mieli okazji zadać.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

To co najbardziej kocham w swojej pracy, to wolność i niezależność. Zdaniem wielu inspiruję młodych polskich mężczyzn, pokazuję im, że warto realizować swoje marzenia i przekraczać własne granice. Właśnie to starałem się przekazać w najnowszej kampanii marki

Cat Footwear, z którą współpracuję już od kilku sezonów. – mówi Łukasz Podliński. – W moim przypadku „GoBoldly” oznacza bycie otwartym na wyzwania i brak strachu przed podejmowaniem ryzyka. To także odwaga, bo w pracy takiej jak moja, ciągle trzeba się mierzyć ze zdaniem innych, a ich opinie i komentarze nie zawsze są przychylne – dodaje.

Prace nad kampanią ruszyły w lipcu w Londynie. Działania komunikacyjne z udziałem Łukasza zostały zaplanowane na październik 2017 roku.