Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Agencja San Markos odpowiedzialna za opracowanie nowego brandu dla firmy DUMEL

W ramach współpracy agencja San Markos zrealizowała kolejny projekt z firmą Dumel. Tym razem zadaniem Agencji było opracowanie nazwy i przygotowanie logotypu dla nowych produktów w portfolio marki Dumel.
O autorze
1 min czytania 2017-09-18

Kolorowe, pluszowe zabawki – oddziałujące na zmysły i rozwijające motorykę – przeznaczone będą dla najmłodszych dzieci.

„Opracowując nazwę dla tak wdzięcznego produktu, staraliśmy się cofnąć w czasie i przywołać obrazy oraz dźwięki kojarzące się nam z radości, dające poczucie bezpieczeństwa. Wśród nas jest wielu rodziców – nie da się ukryć, że do projektowania mieliśmy niezwykle osobisty stosunek, a finalna nazwa i kreacja logotypu Balibazoo jest wypadkową także naszych doświadczeń, związanych z wychowywaniem dzieci” – mówi CEO SAN MARKOS, Magdalena Czaja. 

„Balibazoo to marka pluszowych zabawek w kształcie zwierząt, w skład której wchodzą zawieszki różniące się wielkością i funkcjami, grzechotki, dzwoneczki, plecaczki, piłeczki i wiele innych. Każdy z kolorowych zwierzaków posiada własne imię i swój unikalny wygląd, który wyróżnia go spośród pluszakowej ferajny. Kontrastowe kolory zabawek pobudzają zmysł wzroku maluszka, a różne faktury materiału i metek rozwijają jego umiejętności poznawcze, zachęcając tym samym do odkrywania świata” – mówi Dyrektor Dumel, Marcin Domeracki.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj