Klient nie mógł przyjechać do Burger Kinga? Burger King przyjechał po klienta! Marka uruchomiła pierwszy na świecie WhooperBus

Klient nie mógł przyjechać do Burger Kinga? Burger King przyjechał po klienta! Marka uruchomiła pierwszy na świecie WhooperBus
Lubisz Burger Kinga, ale nie masz pojęcia, jak dostać się do najbliższej restauracji? Żaden problem, o ile jesteś mieszkańcem Brukseli, dlaczego?
O autorze
1 min czytania 2017-09-18

fot. adweek

Producent popularnych Whooperów otworzył pierwszy swój punkt w Brukseli, problem w tym, że nie w centrum miasta, a na przedmieściach, gdzie nie każdy może dojechać. Burger King znalazł na to sposób!

Marka wprowadziła specjalny WhooperBus, który bezpłatnie kursował na ulicach Brukseli i zabierał klientów do nowo otwartego punktu.

Akcja trwała przez 3 dni, a oznakowany autobus kursował od 10.30 do 21 pomiędzy specjalnie ustalonymi przystankami.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS

Z kolei w Rosji, fast food uruchamia specjalny program lojalnościowy. Za każdego wydanego rubla, klienci otrzymają jeden cyfrowy token noszący nazwę Whoppercoin. Tokenami będzie można obracać na elektronicznej platformie i wymieniać je na produkty sieci. Aby dostać taką monetę, trzeba będzie posiadać specjalną aplikację, która posłuży za portfel dla kryptowaluty.

PS2

Burger King wie, jak zadbać o swój marketing. Ludzie, którzy się nim zajmują, wiedzą dobrze, jak drogi jest czas antenowy w stacjach telewizyjnych. Przekazy reklamowe są skracane do minimum, by ograniczyć wydatki budżetowe. Jednak Burger King przekonał się, że czasem nie warto ograniczać się do minimum.

Jak zwrot do asystenta „Google Home” wykorzystali marketerzy Burger Kinga?