To aria, jakiej świat nie słyszał. Sztokholmska opera w “orgazmiczny” sposób zachęca młodych do zakupu biletów

To aria, jakiej świat nie słyszał. Sztokholmska opera w “orgazmiczny” sposób zachęca młodych do zakupu biletów

Żyjemy w społeczeństwie, w którym nieustannie zachęca się do korzystania z życia. Często jednak staje się to powierzchowne i sprowadza się do zaspokajania najprostszych pragnień. Folkopera jednak pragnie złożyć hołd całkowitemu oddaniu się sprawie.

Aby promować premierę opery Pucciniego „Turandot”, a tym samym zachęcić młodych widzów do zakupienia biletu, szwedzcy specjaliści od marketingu, wraz z agencją INGO ze Sztokholmu, stworzyli reklamę „Aria Orgazmów”. Reklamy nie trzeba opisywać, jej nazwa mówi wszystko. Nie zaskakuje także połączenie seksu z operą, bo Turandot to przecież opowieść o pragnieniu, zemście i tragicznej śmierci.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

- Orgazm i opera? Oba wymagają wielkiego wysiłku fizycznego. I oba niosą te same pozytywne skutki: uwalniają się endorfiny i oksytocyny " - podsumował spot Josefine Richards, dyrektor kreatywny w INGO.

PS

Szwedzka opera zadziwia nie pierwszy raz. W związku z premierą współczesnej interpretacji ”God Disguised”, w której ilustruje się, jak bardzo narażone na ignorancję są pewne grupy społeczne, sztokholmska Folkoperan postanowiła rozdać przechodniom ponad 100 darmowych biletów na spektakl. W ciągu 12 godzin, rozdano 2 bilety… Dlaczego?

PS2

Trudno sprzedać "wysoką sztukę" w sposób, który trafi do młodych, mobilnych i w ciągłym ruchu młodych. To nie powstrzymało Paryskiej Opery przed podjęciem próby. W reklamie reżyserowanej przez Breta Eastona Ellisa jest alkohol, przyjaciele i zabawa. Zobaczcie spot promujący operę “Figaro”.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij