Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

To aria, jakiej świat nie słyszał. Sztokholmska opera w “orgazmiczny” sposób zachęca młodych do zakupu biletów

To aria, jakiej świat nie słyszał. Sztokholmska opera w “orgazmiczny” sposób zachęca młodych do zakupu biletów
Żyjemy w społeczeństwie, w którym nieustannie zachęca się do korzystania z życia. Często jednak staje się to powierzchowne i sprowadza się do zaspokajania najprostszych pragnień. Folkopera jednak pragnie złożyć hołd całkowitemu oddaniu się sprawie.
O autorze
1 min czytania 2017-09-19

Aby promować premierę opery Pucciniego „Turandot”, a tym samym zachęcić młodych widzów do zakupienia biletu, szwedzcy specjaliści od marketingu, wraz z agencją INGO ze Sztokholmu, stworzyli reklamę „Aria Orgazmów”. Reklamy nie trzeba opisywać, jej nazwa mówi wszystko. Nie zaskakuje także połączenie seksu z operą, bo Turandot to przecież opowieść o pragnieniu, zemście i tragicznej śmierci.

– Orgazm i opera? Oba wymagają wielkiego wysiłku fizycznego. I oba niosą te same pozytywne skutki: uwalniają się endorfiny i oksytocyny ” – podsumował spot Josefine Richards, dyrektor kreatywny w INGO.

PS

Szwedzka opera zadziwia nie pierwszy raz. W związku z premierą współczesnej interpretacji ”God Disguised”, w której ilustruje się, jak bardzo narażone na ignorancję są pewne grupy społeczne, sztokholmska Folkoperan postanowiła rozdać przechodniom ponad 100 darmowych biletów na spektakl. W ciągu 12 godzin, rozdano 2 bilety… Dlaczego?

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS2

Trudno sprzedać „wysoką sztukę” w sposób, który trafi do młodych, mobilnych i w ciągłym ruchu młodych. To nie powstrzymało Paryskiej Opery przed podjęciem próby. W reklamie reżyserowanej przez Breta Eastona Ellisa jest alkohol, przyjaciele i zabawa. Zobaczcie spot promujący operę “Figaro”.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się