Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Najważniejsze wydarzenie sektora nowoczesnych usług dla biznesu – 8. Konferencja ABSL z niezwykłą, nowoczesną, multimedialną scenografią

13-14 czerwca miała miejsce 8. Konferencja ABSL, w której udział wzięli m.in. David Cameron oraz Randi Zuckerberg. Za produkcję wydarzenia odpowiadała krakowska agencja event-factory, oprawę wizualną zapewnił VES.
O autorze
1 min czytania 2017-09-19

8. Konferencja ABSL swoją tematyką, formułą oraz scenografią nawiązywała do głównego hasła tegorocznej edycji: „The Old World Disrupted”. Dyskusjom o zmianach i nowych trendach w biznesie towarzyszyła specjalnie zaprojektowana ruchoma multimedialna scenografia.

„Zależało nam aby wszystkie elementy wydarzenia były ze sobą spójne. Punktem wyjścia do myślenia i projektowania scenografii było motto przewodnie konferencji. Od samego początku wiedzieliśmy jedno: scenografia musiała łamać dobrze znane schematy. Oprawa multimedialna wydarzenia zakładała połączenie i wykorzystanie najnowszych technologii eventowych, dzięki którym scenografia była pełna ruchu i dynamiki.”– mówi producent wykonawczy Sebastian Godula z Event-Factory Kraków.

Tegoroczna edycja wydarzenia była realizowana w gmachu EC1 w Łodzi. Otaczająca uczestników wydarzenia, z trzech stron, scenografia była połączeniem statycznych elementów scenograficznych, ekranów multimedialnych o różnych formatach oraz aż 9 ruchomych ekranów projekcyjnych.

Centralnym punktem oprawy były dwa ekrany diodowe o łącznej powierzchni 105m2 i rozdzielczości 5mm i 2mm. Dodatkowo na ścianach bocznych obiektu umieszczone zostały, otaczające uczestników kongresu, podłużne panele diodowe do wykonania, których posłużyła kurtyna HoLED o powierzchni 94m2. Dopełnieniem grafik wyświetlanych na ekranach diodowych była, nadająca niepowtarzalnego charakteru konferencji, ruchoma projekcja. 9 prostokątnych ekranów projekcyjnych dzięki wyciągarkom linowym W25 poruszało się w pionowej płaszczyźnie. Media server d3, który poprzez konsoletę grandMA odczytywał położenie wyciągarek pozwolił na osiągnięcie niepowtarzalnej dynamicznej scenografii.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Połączenie produktów marki d3 technologies, Christie wraz z wyciągarkami W25 sprawiło, że na widzów oprócz merytorycznych wystąpień czekała również spektakularna oprawa.

Dzięki wykorzystaniu możliwości media serwerów d3 technologies, na długo przed samym wydarzeniem, producenci konferencji mogli zobaczyć projekt swojego show w wirtualnym świecie d3 i nanieść na nie niezbędne poprawki. Dzięki temu, znacząco skrócony został czas montaży a przede wszystkim możliwie było wcześniejsze zaprogramowanie założeń projektowych tak aby Klient miał możliwość zobaczyć końcowy efekt.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

„Przygotowany projekt multimedialnej scenografii odpowiadał najnowszym trendom. W myśl hasła przewodniego wydarzenia dobrze znana statyczna projekcja, dzięki nowym technologiom, została wprawiona w ruch i nadawała dynamiki całemu wydarzeniu” –mówi producent wykonawczy Sebastian Godula z Event-Factory Kraków.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się