Wielka moc małych owoców w nowej kampanii Tymbarku

Wielka moc małych owoców w nowej kampanii Tymbarku

W startującej właśnie kampanii telewizyjnej marka Tymbark przenosi nas w czasie do roku 1967, kiedy to w miasteczku Tymbark opracowano pierwszą w Polsce recepturę nektaru z czarnej porzeczki.

Z okazji 50-lecia tego przełomowego wydarzenia, produkt ten pojawił się w dwóch nowych wydaniach smakowych: Czarna Porzeczka-Mango i Czarna Porzeczka-Banan.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W reklamie wybieramy się w sentymentalną podróż do Tymbarku sprzed 50 lat. Poznajemy mieszkańców miasteczka, którzy od zawsze wiedzieli, że warto jeść czarną porzeczkę, bo dzięki zawartej w niej witaminie C mieli siłę, zadziwiającą energię i końskie zdrowie. Jednak czasami jedzenie ulubionych porzeczek bywało kłopotliwe… Na szczęście, to właśnie w Tymbarku w 1967 roku wynaleziono recepturę na pyszny nektar, dzięki któremu każdy może cieszyć się „wielką mocną małych owoców” tak bogatych w cenną witaminę C. By jeszcze bardziej docenić dobrodziejstwo czarnej porzeczki i rozkoszować się jej smakiem, Tymbark wprowadził dwie nowości. Nektary z mango i bananem to klasyka w nowoczesnym, oryginalnym wydaniu.

Receptura nektaru z czarnej porzeczki powstała w Tymbarku jako pierwsza na rynku i – niezmienna do dziś – niedawno została doceniona certyfikatem „Jakość Tradycja”. Tak jak przed laty – Tymbark niezmiennie godzi tradycję z nowoczesnym podejściem. Dzięki oryginalnym owocowym połączeniom, poznajemy dobrze znany smak na nowo!

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij