Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Przedstawiamy nominacje 18. edycji konkursu SAR Effie Awards

85 kampanii otrzymało nominacje do nagród w tegorocznej edycji SAR Effie Awards. Tradycyjnie jury oceniało efektywność działań komunikacyjnych przekładających się na wyniki biznesowe projektów.
O autorze
1 min czytania 2017-09-19

Do konkursu SAR Effie Awards 2017 zostało zgłoszonych 219 prac w 24 kategoriach, co oznacza o 11.5 % więcej w porównaniu z zeszłym rokiem. Spośród zgłoszonych kampanii jury przyznało 85 nominacji w 22 kategoriach. Najwięcej, bo aż po 7 nominacji, jury przyznało w kategoriach Branded content i Dobra konsumenckie, a po 6 nominacji w kategoriach: Finanse, Launch/relaunch, Uroda i pielęgnacja. W kategoriach Limited budget oraz Turystyka i podróże jury nie wyróżniło żadnych kampanii.

Najwięcej nominacji otrzymały agencje mediowe: Zenith (11), Mediacom Warszawa i MEC (9), a spośród agencji reklamowych: Ogilvy & Mather (7), Saatchi & Saatchi IS (6) oraz GONG, JUST i Grey Worldwide Warszawa (po 5). Ze strony klientów najwięcej nominacji otrzymała Grupa Żywiec (4).

Kampanie zgłoszone w tegorocznej edycji konkursu oceniało 104 osobowe jury pod przewodnictwem Adama Pieńkowskiego, Dyrektora Generalnego McDonald’s Polska. Najlepsze pod kątem skuteczności działań komunikacyjnych kampanie poznamy podczas uroczystej Gali Effie 23 października w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej w Warszawie.

Organizator: Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR
Doradca Prawny: Firma prawnicza LSW Leśnodorski Ślusarek i Wspólnicy

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Konkurs wspierają:

  • Sponsorzy Strategiczni: Radio Zet, TVN, New Age Media,
  • Sponsorzy Wspierający: Facebook, AMS, YouTube,
  • Partnerzy Merytoryczni: Premium TV, IMS Sensory Media, Wirtualna Polska,
  • Partnerzy: Kukbuk, Jura
  • Partnerzy Technologiczni: LG, Siskin
  • Patron Główny: Konfederacja Lewiatan
  • Patroni Medialni: Chillizet, Dziennik Gazeta Prawna, My Company, NowyMarketing, Marketing przy kawie, Monitor Magazine, ThinTank Magazine.

Lista nominowanych poniżej:

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się