Przedstawiamy nominacje 18. edycji konkursu SAR Effie Awards

Przedstawiamy nominacje 18. edycji konkursu SAR Effie Awards

85 kampanii otrzymało nominacje do nagród w tegorocznej edycji SAR Effie Awards. Tradycyjnie jury oceniało efektywność działań komunikacyjnych przekładających się na wyniki biznesowe projektów.

Do konkursu SAR Effie Awards 2017 zostało zgłoszonych 219 prac w 24 kategoriach, co oznacza o 11.5 % więcej w porównaniu z zeszłym rokiem. Spośród zgłoszonych kampanii jury przyznało 85 nominacji w 22 kategoriach. Najwięcej, bo aż po 7 nominacji, jury przyznało w kategoriach Branded content i Dobra konsumenckie, a po 6 nominacji w kategoriach: Finanse, Launch/relaunch, Uroda i pielęgnacja. W kategoriach Limited budget oraz Turystyka i podróże jury nie wyróżniło żadnych kampanii.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Najwięcej nominacji otrzymały agencje mediowe: Zenith (11), Mediacom Warszawa i MEC (9), a spośród agencji reklamowych: Ogilvy & Mather (7), Saatchi & Saatchi IS (6) oraz GONG, JUST i Grey Worldwide Warszawa (po 5). Ze strony klientów najwięcej nominacji otrzymała Grupa Żywiec (4).

Kampanie zgłoszone w tegorocznej edycji konkursu oceniało 104 osobowe jury pod przewodnictwem Adama Pieńkowskiego, Dyrektora Generalnego McDonald’s Polska. Najlepsze pod kątem skuteczności działań komunikacyjnych kampanie poznamy podczas uroczystej Gali Effie 23 października w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej w Warszawie.

Organizator: Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR
Doradca Prawny: Firma prawnicza LSW Leśnodorski Ślusarek i Wspólnicy

Konkurs wspierają:

  • Sponsorzy Strategiczni: Radio Zet, TVN, New Age Media,
  • Sponsorzy Wspierający: Facebook, AMS, YouTube,
  • Partnerzy Merytoryczni: Premium TV, IMS Sensory Media, Wirtualna Polska,
  • Partnerzy: Kukbuk, Jura
  • Partnerzy Technologiczni: LG, Siskin
  • Patron Główny: Konfederacja Lewiatan
  • Patroni Medialni: Chillizet, Dziennik Gazeta Prawna, My Company, NowyMarketing, Marketing przy kawie, Monitor Magazine, ThinTank Magazine.

Lista nominowanych poniżej:

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij