Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Nowy mop Ultramax wyręczy też ciebie – wystartowała kampania reklamowa udoskonalonego mopa Ultramax marki Vileda

Marka Vileda znana z produkcji doskonałych akcesoriów do sprzątania, rozpoczęła kampanię promocyjną ulepszonego mopa płaskiego Ultramax.
O autorze
1 min czytania 2017-09-20

Spoty telewizyjne w mediach ogólnopolskich i tematycznych będą emitowane od 18 września do 29 października br.

Najnowszy spot reklamowy marki prezentuje ulepszony system Ultramax, który doskonale sprawdzi się podczas codziennych czynności. – Vileda od 150 lat projektuje akcesoria do sprzątania tak funkcjonalnie, żeby ich użycie było proste, a codzienne porządki jeszcze szybsze i skuteczniejsze. Dzięki zaawansowaniu technologicznemu Ultramax jest idealnym pomocnikiem do wydajnego i komfortowego czyszczenia każdej powierzchni. To pierwszy mop płaski z bezdotykowym systemem wyciskania. Mycie odbywa się bez użycia siły i konieczności moczenia rąk – wyjaśnia Magdalena Jaklewicz, Specjalista ds. Marketingu marki Vileda.

Spot reklamowy będzie można obejrzeć od 18 września do 29 października br. w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, takich jak: TVN, Polsat, TVP oraz w kanałach tematycznych. Przekaz wesprą również działania w Internecie: spoty i banery, Social Media, PR, POS. Symultanicznie w wybranych kanałach telewizyjnych prowadzone są działania product placement, które pozwalają zaprezentować praktyczne zastosowanie produktu i pokazać go w pozytywnych kontekstach. Zestaw Ultramax w użyciu będzie można zobaczyć m.in., w takich programach i serialach jak: Dzień Dobry TVN, Pytanie na śniadanie, Nasz nowy dom, Rodzinka.pl, Przyjaciółki. Dodatkowo od 18 września spoty będą wyświetlane w placówkach Medicover i LuxMed jako część większej kampanii o charakterze prozdrowotnym pt. „Wykurz kurz”.

Głównym celem szeroko zakrojonej kampanii jest pokazanie, że zestaw sprzątający Ultramax to innowacyjny produkt, który sprawia, że mycie wszelkich powierzchni odbywa się bez użycia siły.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Całość działań reklamowych koordynuje Spark Foundry, za działania PR odpowiada agencja Sfera Group.

Słuchaj podcastu NowyMarketing