Wizyta jest bezpośrednim następstwem dramatycznych wydarzeń jakie ostatnio miały miejsce w krainie Social Mediami płynącej. Cała Polska ze wstrzymanym oddechem śledziła losy oficjalnego fanpage Old Spice Polska, który został niespodziewanie przejęty przez nowego antybohatera, prezentującego romantyczną i delikatną wizję męskości – Fabio Lanzoni. Fabio – nowa twarz marki Old Spice, sprzeciwiając się dzikości próbuje wpłynąć na męski świat uwalniając w nim nieprzebrane pokłady łagodności i romantyzmu.
W tym samym czasie Isaiah Mustafa, Ambasador Republiki Dzikiej Męskości (RDM), nawołuje do walki, aby przywrócić stary dobry porządek. Na profilu Facebook: www.facebook.com/OldSpicePolska, każdy prawdziwy mężczyzna mógł osobiście przyłączyć się do walki z Fabio, za pomocą aplikacji Fight For The Wild. Najznamienitsi wojownicy, którzy stanęli po stronie dzikiej męskości i wykazali się dzielnością w boju, dostąpią nieopisanych zaszczytów. Spotkają Isaiah Mustafę osobiście, a trójka wybranych będzie miała możliwość oprowadzenia Ambasadora po najciekawszych zakątkach naszej stolicy.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024