Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Agencja Kalicińscy.com odpowiedzialna za komunikację digital producenta soczewek kontaktowych ACUVUE®.

Należąca do portfolio Johnson&Johnson marka ACUVUE® powierzyła wybranej w przetargu agencji obsługę kanałów social media, realizację kampanii promocyjnych w internecie oraz przygotowanie strategii komunikacji z influencerami.
O autorze
1 min czytania 2017-09-22

W czerwcu uruchomiony został lokalny profil na Facebooku. Komunikacja w tym kanale kierowana jest do dwóch strategicznie określonych grup docelowych, prezentuje zarówno treści wizerunkowe i lifestylowe oraz wykorzystuje w kampaniach taktycznych odpowiednio dopasowane formaty mediowe.

Strategia komunikacji Acuvue skupia się na określonych momentach, w których konsument sięga po soczewki. To właśnie te momenty stały się dla nas pierwszym kluczowym elementem budowania obecności marki w social mediach. Drugim równie ważnym aspektem jest kwestia przełamywania barier w użytkowaniu produktu.” – Aldona Oleńkiewicz, Brand Manager Johnson & Johnson Vision Care

Połączenie argumentacji emocjonalnej i racjonalnej doprowadziło do stworzenia całorocznej platformy komunikacji “Moment, który zmienia wszystko”, która będzie wybrzmiewać zarówno na profilach społecznościowych marki jak i w kanałach influencerów zaproszonych do współpracy.

Idea “momentów, które zmieniają wszystko” w ciekawy sposób umiejscawia główny przekaz marki w emocjonalnym kontekście. Zaproponowane podejście do komunikacji jest nie tylko ciekawym i świeżym otwarciem dla komunikacji Acuvue w digitalu, ale również dobrym punktem wyjścia do zaproszenia do świata marki grona influencerów.” – Alicja Szydłowska, Strategy Director Kalicińscy.com

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Współpraca z influencerami rozpoczęła się od wspólnych warsztatów kreatywnych. Celem spotkania było zarówno zaprezentowanie produktów marki jak i przepracowanie momentów, które wiążą się z realnym użyciem soczewek, a mają wpływ na życie.

W trakcie warsztatów zostały wykorzystane nowe, autorskie narzędzia warsztatowe, zaprojektowane przez dział strategii agencji Kalicińscy.com specjalnie na potrzeby współpracy z marką ACUVUE®.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

“Postanowiliśmy, że warto zadbać o prawdziwie partnerskie warunki współpracy w trio: klient – influencerzy – agencja. Dlatego rozpoczęliśmy ją kreatywnym warsztatem w trakcie którego powstało wiele fantastycznych pomysłów na to, jak nasz projekt mógłby się rozwijać.” – Bartek Narzelski, Strategy Planner & Service Designer, Kalicińscy.com

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Dzięki zaufaniu zespołu marketingu ACUVUE®, ale i otwartej postawie influencerów, udało się stworzyć nową wartość współpracy, a rekomendowana przez agencję formuła warsztatów, stała się kreatywną trampoliną do budowania komunikacji marki w internecie.

Z ACUVUE® na co dzień współpracuje dom mediowy Universal McCann odpowiedzialny za planowanie mediów, dodatkowo Kalicińscy.com zaprosili do współpracy agencję influencer marketing Hash.fm.