Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Vizeum wspiera Orzechy Felix w kanałach VOD

Ruszyła kampania należącej do Intersnack marki Felix. Widzowie głównych kanałów VOD zobaczą cztery firmy komunikujące zalety Orzechów Felix.
O autorze
0 min czytania 2017-09-22

Kampania składa się z czterech spotów edukujących odbiorów w kwestii zdrowotnych zalet orzechów. Orzeszki ziemne są źródłem białka ważnego dla osób regularnie trenujących, a zawarty w nich cynk ułatwia radzenie sobie ze stresem. Dzięki wysokiej zawartości magnezu orzechy mają pozytywny wpływ na pamięć, natomiast witamina B3 pozytywnie wpływa na zdrowie skóry.

Kampania realizowana jest na głównych kanałach VOD oraz na YouTube. Działania realizowane są modelu programmatic. Kampanię wspierają działania w social media.

Za realizację spotów wykorzystanych w kampanii odpowiada agencja PZL. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Vizeum, a za rozwiązania z zakresu programmatic odpowiada Amnet Polska (Dentsu Aegis Network Polska). Faceaddicted odpowiada za wsparcie kampanii w social media.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj