Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Grandes Kochonos Digital powiększa dział kreacji

Do zespołu Grandes Kochonos Digital dołączyli Ola Łatecka oraz Mateusz Reiss. Obydwoje zasilą dział kreacji.
O autorze
1 min czytania 2017-09-22

Mateusz Reiss objął stanowisko Art Directora w GKD. Z branżą reklamową związany jest od 2008 roku. Ostatnio pracował w agencji BBDO jako Art Director, natomiast wcześniej zdobywał doświadczenie w Publicis-DWL oraz GoldenSubmarine. Realizował projekty m.in. dla takich marek jak: Mercedes, Renault, PepsiCO, BGŻ BNP Paribas oraz Sanofi.

Ola Łatecka po trzymiesięcznym stażu w GKD objęła stanowisko Junior Designerki. Jest absolwentką ASP w Warszawie, gdzie zakończyła edukację z wyróżnieniem dziekańskim na Wydziale Malarstwa ze specjalizacją Grafika Artystyczna. Wcześniej pracowała jako Visual Merchandiser w Van Graaf.

Grandes Kochonos Digital to niezależna, interaktywna agencja reklamowa obecna na rynku od 2015 roku. GKD posiada kompetencje w zakresie m.in. tworzenia strategii komunikacji online, obsługi kanałów social media, projektowania stron www, tworzenia i produkcji contentu wideo, influencer marketingu oraz tworzenia wielokanałowych realizacji online.

Do marek obsługiwanych przez agencję należą m.in. Kenwood, Semilac, Finuu, Multikino, Mercedes-Benz Trucks i EnveloBank.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj