Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Papert Pictures dla Vistula Group – kampania na sezon jesień-zima 2017/18

Agencja kreatywno-produkcyjna Papert Pictures nawiązała współpracę z Vistula Group, której efektem są sesje zdjęciowe oraz filmy wizerunkowe linii Wólczanka oraz Lambert. Najnowszą kolekcję na sezon jesień-zima 2017/18 promuje kampania zrealizowana w designerskim wnętrzu, którego wystrój...
O autorze
1 min czytania 2017-09-22

…z jednej strony podkreśla biurowy, z drugiej casual’owy charakter stylizacji.

Fotografowi Kamilowi Strudzińskiemu pozowali Paulina Wyka z agencji Model Plus oraz John Esposito z agencji DT Model Management. Dopełnieniem zdjęć są filmy zrealizowane przez Jacka Jabłońskiego. Obu artystów reprezentuje agencja Papert Pictures, odpowiedzialna także za całość kreacji i produkcji.

Kamil Strudziński jest absolwentem Akademii Sztuk Pięknych w Poznaniu oraz Nottingham School of Art and Design. Przez wiele lat współpracował z licznymi markami we Włoszech, a obecnie coraz częściej działa także na rynku polskim. W jego portfolio znajdują się zarówno katalogi oraz liczne kampanie wizerunkowe.

Jacek Jabłoński odpowiedzialny jest w Papert Pictures za realizacje fimowe. Jest nie tylko twórcą obrazów, ale także kompozytorem i producentem muzyki, którego unikalny styl doceniły zarówno polskie oraz zagraniczne marki.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Papert Pictures powstał w 2007 roku w Poznaniu z inicjatywy Agaty Kruczek. Od tamtej pory działa jako dom kreatywno-produkcyjny, który specjalizuje się w realizacjach wizerunkowych sesji zdjęciowych i projektów audio-wizualnych. Do wszelkich produkcji Pa-pert Pictures podchodzi kompleksowo: od koncepcji poprzez realizację i postprodukcję, na gotowym produkcie kończąc. Klientami Papertu dotychczas były takie marki jak Deni Cler, Orska, Gatta, Giacomo Conti, Prima Moda, Mokobelle Jewellery, Sence Copenhagen, Top Se-cret, Esotiq, Tiffi, Big Star, Diverse, Kazar, Yes, Vox, Martini, Fashiondays, Allegro, Orlen, Marmorin czy Media Markt.

 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Zdjęcia: Kamil Strudziński / Papert Pictures
Film kampanijny: Jacek Jabłoński / Papert Pictures
Modele: Paulina Wyka/Model Plus, John Esposito/DT Model Management
Producent: Agata Kruczek/Papert Pictures
Makijaż: Polka Dźwigała
Włosy: Aneta Paciorek-Dałek / Papert Pictures
Zdjęcia backstage: Agata Śliwińska / Papert Pictures
Asystent fotografa: Maciej Kacprzak
Asystent stylisty: Marcin Kulak
Scenografia: R2d2 Kolektyw

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

WÓLCZANKA
Art directing sesji:
Dyrektor kreatywny: Dariusz Jarzynka
PR Manager: Martyna Foremna