Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Ojcowskie reklamy. Które firmy otrzymają wyróżnienia topdads?

W tym roku po raz pierwszy w historii Inicjatywa Tato.Net przyzna wyróżnienia topdads. Szanse na nie mają firmy, które w swoich kampaniach reklamowych promują pozytywny wizerunek ojca.
O autorze
1 min czytania 2017-09-25

Wyróżnienia topdads zostaną wręczone w przedostatni dzień września br. Na liście zgłoszonych znajdują się reklamy Allegro, Cafe Prima, Fundacji Mamy i Taty, Mercedes-Benz Polska, Orange oraz Nest Banku. W trakcie uroczystej Gali okaże się też, kto otrzyma statuetkę MAX.

W tym roku nagrody zostaną wręczone w piątek (29 września 2017 r.) podczas uroczystej Gali, która poprzedzi IX Międzynarodowe Forum Tato.Net. Galę poprowadzi Przemysław Babiarz, dziennikarz i komentator sportowy. Całe wydarzenie odbędzie się w zupełnie nowym obiekcie hotelowo-konferencyjnym: Hotelu Arche Folwark w podwarszawskiej miejscowości Łochów.

Organizowane przez Inicjatywę Tato.Net Forum to unikalne w skali Europy spotkanie ojców. Uczestnicy wezmą udział m.in. w prelekcjach, warsztatach oraz spotkaniach w grupach tematycznych. Tegoroczne forum, które odbędzie się pod hasłem „Wolność & Dyscyplina”, zostało objęte honorowym patronatem prezydenta Andrzeja Dudy.

Zgodnie z ideą przyświecającą Inicjatywie Tato.Net, statuetki MAX wręczane są osobom, instytucjom i firmom, które wspierają ojcostwo i pomagają odkrywać je innym. Wyróżnienia przyznawane są przez Kapitułę Rady Programowej Tato.Net za inspirowanie oraz wkład w tworzenie kultury odpowiedzialnego ojcostwa. W poprzednich latach laureatami nagrody byli m.in. pedagog Grzegorz Rzeszutek i muzyk Robert Friedrich.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

„Nazwa i kształt statuetki MAX nawiązują bezpośrednio do heroicznego gestu św. Maksymiliana Kolbego, który w 1941 r. w niemieckim obozie zagłady Auschwitz oddał życie za współwięźnia, dlatego że ten był ojcem rodziny. Sama statuetka przedstawia moment, w którym św. Maksymilian Kolbe występuje z szeregu, aby oddać życie za Franciszka Gajowniczka. Za fizyczny projekt nagrody odpowiedzialny jest Michał Jackowski, artysta rzeźbiarz związany z jednym z Ojcowskich Klubów Tato.Net” – tłumaczy współzałożyciel Fundacji Cyryla i Metodego oraz pomysłodawca Inicjatywy Tato.Net, dr Dariusz Cupiał.

Od tego roku wyróżniane będą także przedsiębiorstwa, instytucje i marki promujące w swoich kampaniach reklamowych pozytywny wizerunek taty. Wyróżnienia topdads trafią w tym roku do trzech takich reklamodawców.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

„Do tej pory w reklamach widzieliśmy głównie ojców przedstawianych w konwencji komediowej. Od pewnego czasu jednak można zaobserwować zmianę na lepsze. Postanowiliśmy więc docenić firmy, które w swoich kampaniach reklamowych nie boją się pokazywać ojcostwa w pozytywnym świetle” – dodaje dr Dariusz Cupiał.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Jak wskazują organizatorzy, do wyróżnienia zgłoszono reklamy Allegro, Cafe Prima, Fundacji Mamy i Taty, Mercedes-Benz Polska, Orange oraz Nest Banku.

Więcej informacji nt. nagród MAX i IX Międzynarodowego Forum Tato.Net.