Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Kocham TO! – W podróż z pasją

19 września na polu golfowym w Rajszewie ogłoszono listę laureatów II edycji konkursu „Kocham TO!”. Jego tegoroczna odsłona to kontynuacja zapoczątkowanej w zeszłym roku kampanii marki Siemens w Polsce.
O autorze
1 min czytania 2017-09-25

Jej głównym celem jest odkrywanie i inspirowanie innych do posiadania pasji, które wpisują się w świat wartości marki Siemens.

Hasłem tegorocznej edycji konkursu było „Wyrusz w podróż z pasją”. W przeciwieństwie do jego pierwszej odsłony, tym razem zachęcaliśmy do przedstawienia nie tylko swoich pasji, ale też i miejsca, które się z nią wiąże. Najlepsze zgłoszenia nagrodziliśmy sfinansowaniem podróży i ekspresami Siemens EQ.9. W porównaniu do pierwszej edycji konkursu w tym roku otrzymaliśmy dwukrotnie więcej zgłoszeń, a to pozwala nam już teraz myśleć o organizacji kolejnej odsłony projektu– komentuje Anna Łuszczyńska, Brand Manager marki Siemens w firmie BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego.

Na spotkaniu z laureatami nie mogło zabraknąć oczywiście ambasadora konkursu, polskiego żeglarza sportowego, mistrza olimpijskiego i mistrza świata, uhonorowanego w 2004 r. tytułem „Żeglarzem wszech czasów” i jednocześnie wielkiego fana gry w golfa – Mateusza Kusznierewicza, który jednocześnie był jurorem konkursu i oceniał zgłoszenia kandydatów. Tegoroczny zadanie konkursowe polegało na opisaniu i jak najciekawszym przedstawieniu swojej pasji i miejsca na świecie, które jest z nią powiązane. W tym roku główną nagrodą była podróż do wskazanego miejsca o wartości 10 tys. złotych i ekspres ciśnieniowy do kawy Siemens EQ.9 oraz dwie nagrody II stopnia – ekspres do kawy marki Siemens EQ.6. Konkurs został przeprowadzony w dwóch etapach, a w każdym z nich wyłoniono po trzech zwycięzców.

Laureaci konkursu:

Zwycięzcy I etapu

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Nagroda I stopnia – wymarzona podróż i ekspres do kawy Siemens EQ.9
Sławomir Bednarski
Marzenie: Helibiking na Islandii

Nagroda II stopnia – ekspres do kawy EQ.6
Paweł Kurasz
Marzenie: Paralotniarstwo w Rio de Janeiro

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Nagroda II stopnia – ekspres do kawy EQ.6
Maciej Boguś
Marzenie: Trekking wysokogórski w Nepalu

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Zwycięzcy II etapu
Nagroda I stopnia – wymarzona podróż i ekspres do kawy Siemens EQ.9
Kacper Szarek
Marzenie: Lotnictwo w Czechach

Nagroda II stopnia – ekspres do kawy EQ.6
Agata Zawada
Marzenie: Kurs tańca dancehall na Jamajce

Nagroda II stopnia – ekspres do kawy EQ.6
Agnieszka Cajzner
Marzenie: Fotografia podwodna w Nowej Gwinei