…aby zdanie „Make America Great Again” nie było pustym frazesem.
W nowej reklamie telewizyjnej przygotowanej przez YMCA otwarcie mówi się o rozdrabniającym się społeczeństwie w USA. Przesłanie jest proste i uniwersalne – znajdźmy wspólny mianownik, który pozwoli nam sprawić, że świat będzie piękniejszy.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Kampania prowadzona będzie także w mediach społecznościowych z wykorzystaniem hasztaga #SelfieWithSomeoneNew.
PS
„Rozmowa” to nowa inicjatywa P&G, która stworzyła kampanię „Black Is Beautiful” mającą na celu zwrócenie uwagi na tożsamości kulturową i rozpoczęcie społecznego dialogu na temat uprzedzeń rasowych. Spot pokazuje, jak trudne są rozmowy o dorastaniu i radzeniu sobie z uprzedzeniami.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
PS2
Słuchaj podcastu NowyMarketing
„Równy świat to lepszy świat dla wszystkich” hasło z kampanii P&G „#WeSeeEqual”, która ma zainicjować globalną debatę na temat równości płci i zainspirować innych do wyeliminowania nierównego traktowania kobiet i mężczyzn w reklamie. Spot pokazuje, że tak naprawdę nic nie różni kobiet i mężczyzn…