Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Judyta Nekanda-Trepka wzmacnia dział strategii w Valkea Media

Judyta Nekanda-Trepka objęła stanowisko stratega w grupie mediowej Valkea Media. W nowej roli strategicznie i kreacyjnie będzie pracować przy nowych i obecnych projektach realizowanych przez spółkę.
O autorze
0 min czytania 2017-09-26

Przez ostatnie trzy lata Nekanda-Trepka pracowała w agencjach: endorfina events i MAKATA. Realizowała projekty dla takich klientów jak Credit Agricole, PKO Bank Polski, L’Oreal, T-Mobile czy Nespresso.

Karierę zawodową rozpoczynała w organizacjach działających w obszarze kultury i edukacji. Jest absolwentką kierunków tj. Etnologia i Antropologia Kultury na Uniwersytecie Warszawskim oraz Nowoczesna Komunikacja Marketingowa na SWPS.