TEN Team na zlecenie Essilor Polska, 9 września 2017 roku, zrealizował spotkanie dla 700 osób. Cały teren pikniku został podzielony na strefy. W strefie dla najmłodszych uczestnicy korzystali z licznych atrakcji m.in. zawodów w grze w piłkarzyki, przeciągania liny, warsztatów zumby i salsy oraz parku dmuchańców i trampolin.
Kolejne strefy były przeznaczone na chillout, gry planszowe oraz catering. Na pikniku nie mogło zabraknąć atrakcji muzycznych i animacji prowadzonych ze sceny. Specjalnie dla najmłodszych uczestników Pikniku Rodzinnego wystąpił zespół Fruktaki, a na dorosłych czekały koncerty zespołów Yaka Band i Papa D.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Dodatkową atrakcją dla wszystkich uczestników było zwiedzanie fabryki soczewek Essilor oraz bezpłatne badania wzroku dla dzieci.
Agencja TEN Team była odpowiedzialna za kreację oraz kompleksową realizację imprezy.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024