To kolejny wygrany przetarg McCann. Co zdecydowało o przewadze firmy?„Klient nie tylko docenił nasze doświadczenie, ale także zwrócił uwagę na sposób myśleniai efektywność narzędzi, którymi dysponujemy.”– wskazuje Zosia Sanejko, VP Universal McCann. „Istotną rolę odegrało również rozumienie potrzeb marek Bakoma w odniesieniu do wyzwań rynkowych, które stoją przed branżą spożywczą. Oferta okazała się oczywiście także najatrakcyjniejsza cenowo.” – dodaje Zofia Sanejko z Universal McCann.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024