Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Dom mediowy Carat wygrał przetarg na obsługę portfolio kanałów telewizyjnych AXN

Dom mediowy Carat został wybrany w przetargu na przygotowanie i realizację zintegrowanej strategii oraz obsługę mediową w offline i online dla kanałów telewizyjnych AXN należących do Sony Pictures Television Networks.
O autorze
1 min czytania 2013-05-23

Przetarg dotyczył obsługi kanałów AXN na terenie trzech krajów – Polski, Węgier oraz Rumunii. AXN – najlepszy kanał filmowo – serialowy, nagrodzony Telekamerą 2013 przez czytelników Tele Tygodnia, oferuje swoim widzom rozrywkę na najwyższym poziomie – najchętniej oglądane seriale i filmy akcji, takie jak: CSI: Kryminalne Zagadki Las Vegas, Hannibal, Elementary, Zabójcze umysły i wiele innych.

Krzysztof Mocek, dyrektor zarządzający Carat Polska, dodaje: – Przygotowując strategię dla kanałów z portfolio AXN po raz kolejny rzuciliśmy wyzwanie klasycznemu podejściu do planowania mediów, skupiając się na odbiorcy, do którego komunikację zbudowaliśmy w oparciu o zintegrowany ekosystem. Dla nas ta wygrana to kolejny dowód na to, że Klienci doceniają realne benefity wynikające z wprowadzonej w Carat rok temu wizji Redefining Media i zintegrowania w ramach grupy Aegis Media kompetencji z zakresu mediów, strategii, badań, kreacji wspartych technologią i danym.