Nowy model sprzedaży usług PR

Agencja Publicon uruchamia program szkoleniowy – Instytut Publicon, oferując tym samym zupełnie nowy model sprzedaży usług PR. W ofercie znalazły się: szkolenia otwarte, warsztaty problemowe, konsultacje 24/7 oraz opracowywanie raportów i analiz.
O autorze
1 min czytania 2017-09-28

Tym, co wyróżnia Instytut Publicon, jest model współpracy, jaki agencja oferuje swoim klientom. Uczestnik, wybierając jedną z dostępnych opcji – warsztaty problemowe, może skorzystać z pomocy trenerów w rozwiązaniu bieżących problemów komunikacyjnych czy przygotowaniu strategii PR. Co ważne, nie jest zobowiązany żadną długoterminową umową. Strony wspólnie podpisują NDA, klient wypełnia brief, a dedykowani do projektu prowadzący, zaledwie w ciągu kilku dni są gotowi do tego, aby zorganizować w wyznaczonym przez zamawiającego miejscu warsztaty. — Oferta Instytutu zbudowana jest na modelu „agile”, czyli elastycznym włączaniem ekspertów Publiconu w życie organizacji. Podczas spotkania pełnimy funkcję coacha, a nie „wykładowcy”. Podsuwamy pomysły i możliwe rozwiązania, ale, co trzeba zaznaczyć, to właśnie we współpracy z klientem opracowujemy najlepszą strategię komunikacji. Potencjalnie jest to silny model rozwojowy dla firm – tłumaczy Katarzyna Pastuszka.

Instytut Publicon to także szkolenia otwarte – spotkania, podczas których debatujemy o aktualnych problemach, z którymi przychodzi się zmierzyć firmom na różnych etapach ich rozwoju, konsultacje 24/7 – przez skype’a, FB, telefon, e-mail czy podczas indywidualnego spotkania, a także raporty i analizy, przygotowywane na zamówienie zleceniodawcy. – Każde zlecenie wyceniane jest indywidualnie, po rozmowie i przeanalizowaniu wytycznych otrzymanych od klienta. Wyjątkiem są szkolenia otwarte. Informacje o miejscu, terminie i koszcie udziału w spotkaniu publikujemy na stronie Instytutu – kończy Katarzyna Pastuszka.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj