VanLeif został wybrany do stałej, całościowej obsługi marki pełniąc funkcję jej zewnętrznego działu marketingu. Agencja odpowiada za przygotowanie nowej strategii marki oraz strategii marketingowej firmy na najbliższe lata. VanLeif będzie odpowiadać za obsługę klienta we wszystkich kanałach komunikacji, w tym ATL, BTL, social media i digital. Agencja przygotuje także nową stronę www z sekcją e-commerce oraz będzie realizować działania lead-nurturingowe i marketing automation.
Z ramienia agencji za obsługę klienta odpowiada Małgorzata Celarek i Bartosz Michałowski, którzy kierują dedykowanym kilkuoosobowym zespołem.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
„Wybrałem VanLeif, bo zaprezentowali strategię dla marki, która udowodniła ich doskonałe wyczucie i zrozumienie naszych potrzeb i planów. To zwinny, seniorski i multidyscyplinarny zespół, który opiekuje się naszą firmą począwszy od doradztwa biznesowego po realizację kampanii brandingowo-sprzedażowych” – powiedział Sebastian Popławski, Dyrektor Zarządzający i Wiceprezes Zarządu Spokey.
Spokey to największy polski producent sprzętu i odzieży sportowej, którego portfolio produktowe pokrywa szereg dyscyplin, m.in. w takich kategoriach jak: fitness, outdoor, skating, sporty walki, sporty drużynowe, sporty wodne. Firma ma główną siedzibę w Katowicach, a także oddział w Czechach.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024