Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

VanLeif dla Spokey

Agencja VanLeif wygrała przetarg na kompleksową obsługę marketingową marki Spokey.
O autorze
1 min czytania 2017-09-29

VanLeif został wybrany do stałej, całościowej obsługi marki pełniąc funkcję jej zewnętrznego działu marketingu. Agencja odpowiada za przygotowanie nowej strategii marki oraz strategii marketingowej firmy na najbliższe lata. VanLeif będzie odpowiadać za obsługę klienta we wszystkich kanałach komunikacji, w tym ATL, BTL, social media i digital. Agencja przygotuje także nową stronę www z sekcją e-commerce oraz będzie realizować działania lead-nurturingowe i marketing automation.

Z ramienia agencji za obsługę klienta odpowiada Małgorzata Celarek i Bartosz Michałowski, którzy kierują dedykowanym kilkuoosobowym zespołem.

„Wybrałem VanLeif, bo zaprezentowali strategię dla marki, która udowodniła ich doskonałe wyczucie i zrozumienie naszych potrzeb i planów. To zwinny, seniorski i multidyscyplinarny zespół, który opiekuje się naszą firmą począwszy od doradztwa biznesowego po realizację kampanii brandingowo-sprzedażowych” – powiedział Sebastian Popławski, Dyrektor Zarządzający i Wiceprezes Zarządu Spokey.

Spokey to największy polski producent sprzętu i odzieży sportowej, którego portfolio produktowe pokrywa szereg dyscyplin, m.in. w takich kategoriach jak: fitness, outdoor, skating, sporty walki, sporty drużynowe, sporty wodne. Firma ma główną siedzibę w Katowicach, a także oddział w Czechach.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj