Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Ponad 100 tys. wyświetleń filmu w 48 godzin, czyli mocne otwarcie kampanii marki Coccolino w blogosferze

W związku z wprowadzeniem na rynek nowej linii płynów do płukania Coccolino Intense, marka podjęła działania komunikacyjne skierowane do odbiorców mediów tradycyjnych oraz blogosfery i mediów społecznościowych.
O autorze
1 min czytania 2017-09-29

Uzupełnieniem kampanii telewizyjnej jest aktywacja z influencerami, której realizację marka Coccolino powierzyła agencji Yellowcups. Kampania w blogosferze wystartowała 26 września i potrwa do początku grudnia br.

Do aktywacji zostali zaangażowani influencerzy prowadzący blogi lub vlogi parentingowe, lifestylowe oraz modowe. Koncepcja kreatywna opiera się na pokazaniu zalet, którymi cechują się nowe produkty. Marka zachęca, by zwracać uwagę na to, że warto na co dzień otaczać się przyjemnymi zapachami, które zapewniają wyjątkową oprawę codziennym chwilom i pozwalają zachować je w pamięci.

Podejmując współpracę z blogerami parentingowymi, marka Coccolino inspiruje do odkrywania niezwykłych, a często niedocenianych, chwil spędzanych z rodziną. Blogerzy będą zachęcać odbiorców do odnajdywania tych wspólnych momentów w ciągu całego dnia. Zostaną one zatrzymane przez nich w oku kamery lub obiektywie aparatu. Influencerzy lifestylowi oraz modowi będą natomiast zachęcać odbiorców do odkrywania mocy zapachów, które pozwalają przywołać najpiękniejsze chwile, oraz do dbałości i uważności na zapachy, jakie nas otaczają.

Otwarciem aktywacji jest film powstały we współpracy z autorką bloga Superstyler.pl – Martą Lech-Maciejewską. Zainspirowana przez markę Coccolino blogerka odkrywa moc zapachów, „które są najlepszym nośnikiem wspomnień”. Wideo w 48 godzin zostało wyświetlone ponad 100 tys. razy, a na post z udostępnionym filmem zareagowało 3,1 tys. odbiorców.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Za koncepcję oraz przebieg aktywacji odpowiada agencja Yellowcups, która specjalizuje się w influence marketingu, kompleksowej obsłudze PR marek i firm oraz organizacji eventów prasowych i wydarzeń specjalnych. Agencja ma w portfolio współpracę także z takimi markami jak: Knorr, Rama, Lipton, Domestos, Omega.

Słuchaj podcastu NowyMarketing