Cannes Lions Imagination Day 2017

Do 9 października trwa przedsprzedaż biletów na siódmą już edycję najbardziej inspirującej konferencji Imagination Day!
O autorze
1 min czytania 2017-10-02

O kampaniach, które zdobyły canneńskie Lwy oraz o tym, jak łączyć sztukę z nowymi technologiami dowiemy się już 20 listopada w Multikinie Złote Tarasy, podczas 7 edycji konferencji Imagination Day, której organizatorem jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR.

W tym roku na scenie Multikina stanie 10 kobiet – przedstawicielek branży kreatywnej, organizacji pozarządowych i szeroko rozumianego biznesu. Opowiedzą one o swoich zawodowych wyzwaniach, przedstawią kreatywne kampanie reklamowe, niestandardowe rozwiązania oraz podzielą się tym, co je inspiruje i daje siłę do robienia coraz lepszych projektów. Wśród zaproszonych są między innymi: MARIANA RINALDI, która na drugim końcu świata pracuje z artystami, tworzącymi niezapomniane, unikalne występy za pomocą nowoczesnych technologii, ELLEN KISS, zajmująca się z jednej strony innowacją w jednym z największych banków Ameryki Południowej, a z drugiej będąca profesorem i wybitnym specjalistą od metody Design Thinking, czy LAURA CHIAVONE, która jako strateg w Tribal Worldwide New York pracuje przy wielokrotnie nagradzanych kampaniach. To tylko 3 spośród 10 wyjątkowych prelegentek, które będzie można spotkać podczas Imagination Day!

Biorąc udział w konferencji Imagination Day można za darmo odwiedzić strefę VR firmy Samsung w Złotych Tarasach.

Więcej szczegółów dostępnych jest pod adresem.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Tego samego dnia wieczorem, w wybranych 5 miastach Polski, wyświetlony zostanie pokaz najlepszych filmów reklamowych, nagrodzonych na tegorocznym festiwalu Cannes Lions. Seans rozpocznie się o godzinie 19:30, a bilety można kupić w kasach biletowych lub na stronie Multikina.

Organizator: Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Współorganizatorzy: Multikino Media, Starcom, Saatchi & Saatchi IS, Ars Thanea

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Sponsorzy: AMS, Samsung

Partnerzy: Conrego, Coca-cola, Somersby, ZFPR, Meeting Application

Patroni medialni: Gazeta.pl Next, Marketer +, NowyMarketing, My Company, Online Marketing, LifeTube, Wirtualna Polska, PRoto, Marketing przy kawie, HIRO, Warszawawarsaw.com., Social Press.