Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Na serce Doppelherz, na ból Ibuprom, na przeziębienie Gripex, czyli leki i preparaty, którym ufamy

W badaniu European Trusted Brands 2013 przeprowadzonym przez Reader’s Digest respondenci wybrali środki, po które sięgają, szukając najlepszego suplementu diety, preparatu witaminowego, panaceum na ból czy przeziębienie. Którym z nich ufamy najbardziej?
O autorze
1 min czytania 2013-05-23

Złote Godło w kategorii Witaminy zdobyła marka Centrum, którą wybrało 21% ankietowanych Polaków. Rzadziej respondenci wskazywali marki Rutinoscorbin (8%) i Vigor (6%). Marka Centrum została szczególnie doceniona za jakość i wizerunek, natomiast marka Rutinoscorbin uzyskała na tle innych marek najwyższe oceny za: jakość, stosunek wartości do ceny, zrozumienie potrzeb klienta oraz społeczną odpowiedzialność. Tym samym została laureatem Kryształowego Godła European Trusted Brands 2013.

W kategorii Preparat na serce Złote Godło otrzymała marka Doppelherz, którą jako najbardziej godną zaufania wskazało 19% respondentów. Marka Biovital otrzymała 17% głosów, a Acard – 12%. Marka Doppelherz została pozytywnie oceniona za wszystkie atrybuty: jakość, stosunek wartości do ceny, zrozumienie potrzeb klienta, wizerunek, a także społeczną odpowiedzialność. Biorąc pod uwagę wyżej wspomniane kryteria, respondenci najlepiej ocenili jednak markę Acard, która zdobyła Kryształowe Godło.

Wybierając preparat najbardziej godny zaufania w kategorii Suplement diety, Polacy najczęściej wskazywali markę Falvit (8%), która zdobyła Złote Godło. Nieco rzadziej respondenci wybierali markę Tran (6%) oraz Omega (5%). Marka Falvit jest również tegorocznym laureatem Kryształowego Godła. Ankietowani cenią ją w szczególności za jakość i zrozumienie porzeb klienta.

W opinii Polaków najbardziej godnym zaufania lekiem w kategorii Preparat przeciwbólowy jestIbuprom, który otrzymał Złote Godło. Markę tę wybrało 29% respondentów biorących udział w badaniu European Trusted Brands 2013. Marka Apap uzyskała 27-procentowy wynik, natomiast trzecią najczęściej wymienianą marką był Ketonal (7%). Zdobywcą Kryształowego Godła została marka Pyralgina, którą respondenci cenią w szczególności za jakość, zrozumienie potrzeb klienta oraz społeczną odpowiedzialność. Marka Ibuprom została doceniona natomiast za jakość i zrozumienie potrzeb klienta,  a Apap − za wizerunek.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Wśród medykamentów z kategorii Preparat na przeziębienie najchętniej wybieraną marką jest Gripex(31%), laureat Złotego Godła European Trusted Brands 2013. Respondenci często wymieniali również marki Fervex i Aspirin, które otrzymały po 11% głosów. Marka Gripex została pozytywnie oceniona za wszystkie atrybuty poddane analizie, zaś zwycięzca Kryształowego Godła – marka Aspirin – najwyższe noty otrzymała za wizerunek i społeczną odpowiedzialność.

Respondenci zostali również poproszeni o wybranie marki godnej zaufania w kategorii Apteka. 18% Polaków wskazało markę Dbam o zdrowie, dzięki czemu została ona wyróżniona Złotym Godłem. Poza tym ankietowani pojedynczo wskazywali różne inne marki aptek. Marka Dbam o zdrowieotrzymała bardzo wysokie oceny za jakość oraz zrozumienie potrzeb klienta i w badaniu European Trusted Brands 2013 zdobyła również Kryształowe Godło.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się