Business Factory i ROI Hunter, oficjalny Facebook Marketing Partner, po zaledwie po 10-ciu miesiącach działalności w Polsce osiągają rekordowe wyniki

Business Factory i ROI Hunter, oficjalny Facebook Marketing Partner, po zaledwie po 10-ciu miesiącach działalności w Polsce osiągają rekordowe wyniki

Międzynarodowa agencja Business Factory i właściciel platformy ROI Hunter, to jedyny oficjalny Facebook Marketing Partner w Regionie Centralnej i Wschodniej Europy.

Niespełna 10 miesięcy temu grupa weszła na polski rynek i w chwili obecnej może pochwalić się obrotami rzędu 5,5 miliona Euro, natomiast do końca roku planuje osiągnąć kwotę 11 milionów Euro (w samej Polsce).

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Business Factory to agencja digital powstała 7 lat temu w czeskim Brnie oraz właściciel ROI Hunter, dostawcy unikatowej technologii do optymalizacji kampanii na Facebooku. ROI Hunter to jedyny certyfikowany oficjalny Facebook Marketing Partner na region CEE. W chwili obecnej firma działa na 89 rynkach globu, w takich branżach jak: e-commerce, retail, telekomunikacja, turystyka, FMCG czy finanse i posiada 8 biur na świecie w: Brnie, Pradze, Berlinie, Sao Paulo, Dubaju, Singapurze, Kairze oraz w Warszawie.

Po niecałych 10 miesiącach od otwarcia warszawskiego biura Business Factory & ROI Hunter w Warszawie obroty zamknęły się na poziomie 5,5 milionów Euro.

Świadomość polskiego rynku digital i rozumienie Facebooka jako platformy mediowej i perfomancowej istotnie rośnie na naszym rynku i właśnie z tego wynika ponad 100% wzrost rok do roku wydatków na działania stricte perfomance’owe na Facebooku. Pracujemy z wymagającymi, dużymi klientami e-commerce’owymi, retailowymi czy z branży finansowej. Chcemy zamknąć ten rok poziomem obrotów (czyli wydatków na Facebooka) oscylującym wokół 11 milionów Euro. To pozycjonuje nas wśród największych agencji prowadzących działania na Facebooku w kraju” komentuje Agnieszka Chabrzyk, szefowa BF&RH na Polskę.

Najnowszym game changer’em czyli produktem używanym z ogromnym powodzeniem przez BF& RH i jego klientów jest DCO (Dynamic Creative Optimization) - narzędzie do zaawansowanego testu i doboru najlepiej performujących kreacji i narracji do grup docelowych. Kampanie prowadzone przy użyciu tego narzędzia osiągają często podwojony zwrot z inwestycji.

BF & ROI Hunter obsługuje klientów w dowolnym modelu (self service – czyli użycie samej platformy lub fully managed service – integracja danych i obsługa agencyjna) – dopasowując współpracę do potrzeb i wymagań klienta.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij