III badanie zjawiska spamu w Polsce rozpoczęte!

Fundacja Rozwoju i Ochrony Komunikacji Elektronicznej „FORCE” już po raz trzeci organizuje ogólnopolskie badanie zjawiska spamu. Zdecydowaliśmy się objąć to wydarzenie patronatem, gdyż uważamy, że komunikacja elektroniczna powinna się rozwijać – koniecznie w dobrym kierunku!
O autorze
1 min czytania 2017-10-05

Celem tego badania jest uzyskanie jak największej liczby informacji na temat spamu oraz jego uciążliwości w codziennym życiu, a także sprawdzenie poziomu świadomości odbiorców wiadomości e-mail w zakresie przeciwdziałania temu zjawisku. Dzięki zebranym za pośrednictwem ankiet elektronicznych odpowiedziom, Fundacja stworzy szczegółowy raport, który zostanie upubliczniony.

Jakie pytania w niej znajdziecie? Fundacja FORCE pyta m.in. o ilość otrzymywanego przez Polaków spamu, o jego uciążliwość i czasochłonność usuwania ze skrzynki elektronicznej, a także o to, co rozumiemy pod tym pojęciem. Pojawiają się także pytania o instytucje, w których spam można zgłosić, o wiadomości phishingowe, czy o znajomość adresu „abuse”. W ankiecie poruszono także kwestię uciążliwości spamu, z którym Polacy stykają się poza skrzynką e-mail – telefonicznego, w formie SMS, w przeglądarkach internetowych i komunikatorach, takich jak Facebook, Skype itd.

Ankieta znajduje się tutaj.

Zachęcamy do jej wypełnienia wszystkich, którzy mają styczność ze spamem. Natomiast raporty stworzone na podstawie wyników badań z lat poprzednich znajdziecie na www.force.org.pl.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Oprócz nas, swoim patronatem badanie objęli także: SARE, inis, Teletarget, Mr Target, Salelifter, Sprawny.Marketing, Rybnik.com.pl, MarketNews24, Izba Gospodarki Elektronicznej, MamStartup, IT Law Solutions oraz Securio24.pl.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się