Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

„We are the Answear” – jesienna kampania reklamowa marki Answear od Isobar Poland Group

Z początkiem października ruszyła wizerunkowa kampania marki Answear z hasłem przewodnim „Moda testowana na ludziach. We are the Answear”. Działania reklamowe będę prowadzone na terenie Polski oraz krajów Europy Wschodniej.
O autorze
1 min czytania 2017-10-06

Strategię oraz spoty przygotowała Isobar Poland Group należąca do Dentsu Aegis Network Polska.

„We are the Answear” to nowa strategia marki, która w dużej mierze opierać się będzie na budowaniu społeczności osób ceniących sobie dowolność i odwagę w kreowaniu własnego wizerunku.

-„Pierwszą odsłoną nowej strategii jest kampania „Moda testowana na ludziach”, będąca świeżym spojrzeniem na nasze codzienne zmagania z tworzeniem stylizacji, ale także ukłonem w stronę niekonwencjonalnego wykorzystania elementów garderoby. Eksperymentowanie z modą dla każdego przybiera inną postać, a to, co nas ogranicza, to tylko nasza wyobraźnia. Chcemy być częścią tych codziennych testów.” – mówi Joanna Kosman, Kierownik Marketingu ANSWEAR.com

Celem wypracowanej przez zespół Answear oraz Isobar Poland Group strategii kampanii jest także zwiększenie świadomości marki w Polsce oraz na wybranych rynkach Europy Środkowo-Wschodniej.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

„Ubranie to nie tylko szata, która zdobi. Często to także sposób na to, by osiągnąć zamierzony cel. Właśnie z tej myśli wykiełkował pomysł kreatywny naszej kampanii – mody testowanej na ludziach. Redefiniując komunikację marki modowej, połączyliśmy styl z funkcjonalnością. Z szerokiego asortymentu ubrań, obuwia i dodatków uczyniliśmy oryginalną inspirację do działania.” – komentuje Joanna Biernacka, Creative Director w Isobar Poland Group.

Działanie reklamowe obejmują telewizję, w tym stacje ogólnopolskie i kanały tematyczne, a także największe portale informacyjne, serwisy internetowe i portale video (w tym VOD oraz YouTube) oraz serwisy społecznościowe. Główny spot telewizyjny (30 s.) wraz z wariantami skróconymi (15 s.) można oglądać od początku października w wiodących stacjach TV. Kampania prowadzona będzie również na Ukrainie, Słowacji, Czechach, Węgrzech oraz Rumunii, gdzie start działań reklamowych przewidziany jest na pierwszą połowę października.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Strategię oraz kreację spotu przygotowała, działająca w ramach Dentsu Aegis Network Polska, agencja Isobar Poland Group. Za produkcję odpowiada Warsaw Creatives, a za zakup mediów – Starcom.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się