Cut The Mustard twórcą platformy biegowej Reebok RUN CREW obecnej na 7 rynkach w Europie

Reebok RUN CREW to strategia i platforma komunikacji skierowana do biegaczy, która wystartowała w tym roku. Po lokalnych sukcesach marka Reebok zdecydowała, że platforma będzie wdrażana również na 7 rynkach Europy. Autorem koncepcji jest polska agencja Cut The Mustard.
O autorze
1 min czytania 2017-10-09

Reebok RUN Crew to nowa społeczność biegowa, której treningi oparte są o metodę Aerobic Capacity. Twórcą tej metody jest Chris Hinshaw – globalny partner marki Reebok. Metoda ta opiera się na seriach specjalnie zaprogramowanych biegów interwałowych pozwalających uczyć się kontrolować lepiej tempo i osiągać lepsze rezultaty w bieganiu a także w pozostałych sportach. Reebok RUN CREW to także specjalna linia odzieży, którą można otrzymać za uczestnictwo w określonej liczbie treningów.

Za strategię, koncepcję i identyfikację wizualną Reebok RUN CREW odpowiada Cut The Mustard. Agencja zajmuje się również koordynacją całego projektu, prowadzeniem kanałów social grupy, organizacją treningów specjalnych i eventów, połączeniem aktywności ze sklepami, a także zorganizowała wizytę Chrisa Hinshawa w Polsce.

Agencja Cut The Mustard zajmuje się planowaniem i przygotowaniem strategii oraz kreacji, a także pełną realizacją kampanii w duchu digital-first. Wśród klientów agencji znajduje się min. marka sportowa Reebok, ubezpieczyciel Aegon, producent leków Polpharma, woda ID’EAU, H&M, PwC MatchBeta, czy L’Oreal.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj