MOYA zmienia promocyjne standardy

MOYA zmienia promocyjne standardy

Drugiego października w ogólnopolskich stacjach TV, radiowych, Internecie i na ponad 150 stacjach paliw MOYA ruszyła zaskakująca kampania promocyjna. Jej „motorem napędowym” jest idea dzielenia się nagrodami ze wskazaną osobą.

Skąd taki pomysł? Wszyscy lubimy się dzielić rzeczami, które nas cieszą - na przykład pozytywnymi doświadczeniami z tankowania... Na bazie tej właśnie radości dzielenia się zrodził się innowacyjny mechanizm promocyjny. Teraz na stacjach MOYA można wygrać: co dwa tygodnie dwie Skody Fabia, a codziennie (w dni robocze) 2x 500 zł na paliwo i podzielić się nimi z wybraną osobą! Szczegóły akcji dostępne są na stronie: promocja.moyastacja.pl.

Na potrzeby akcji powstały spoty TV w kilku wariantach: 15, 30 i 60 sekund, billboardy sponsorskie oraz spot radiowy. Prowadzone są także intensywne działania reklamowe w Internecie, oparte na precyzyjnym geotargetowaniu (do użytkowników w pobliżu stacji Moya). Akcja potrwa do 12.11.2017 r.

Przekaz reklamowy dopełniają wizerunkowe billboardy sponsorskie. Ich zadaniem jest budowanie świadomości i zaufania do marki oraz informowanie o szerokim, ogólnopolskim zasięgu sieci, liczącej obecnie ponad 150 stacji.

Za mechanizm, koncepcję kreatywną i nadzór nad kampanią odpowiada Goodagency. Kreacją scenariusza oraz całością produkcji filmowej zajął się dom produkcyjny Mucha (scenariusz i reżyseria: Mateusz Pleskacz). Niezależny dom mediowy Infinity Media odpowiedzialny jest za planowanie i zakup kampanii w telewizji, a za planowanie i zakup Internetu - agencja mediowa Bidlab.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij