Nieoczekiwana zamiana miejsc w reklamie Virgin Holidays. Poczuj się jak na wakacjach LGBTQ

Nieoczekiwana zamiana miejsc w reklamie Virgin Holidays. Poczuj się jak na wakacjach LGBTQ

Virgin Holidays postanowiło stać się jedną z najbardziej przyjaznych firm, które organizują podróże parom LGBTQ. Z tej okazji stworzono reklamę, w której wyobrażają sobie świat, w którym Para Młoda udaje się na miesiąc miodowy, podczas którego jest dyskryminowana.

Stworzony przez One Green Bean film, śledzi wakacyjną podróż poślubną Pary, która zachowuje się jak zakochane, pochłonięte miłością, świeżo upieczone małżeństwo. Spot został zainspirowany wynikami badań marki, w których tylko jedna na dwadzieścia par LGBTQ opowiedziała, że czuje się bezpiecznie, okazując uczucia swojej drugiej połówce na wakacjach.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W ten humorystyczny i surrealistyczny sposób marka dociera do naszej podświadomości i pozostawia ziarno, które pozwala zastanowić się nad akceptacją miłości homoseksualnej.

Co sądzicie o takim podejściu do tematu?

PS

Kolejnym przykładem działań polegających na akceptacji homoseksualizmuu jest Absolut. Z okazji 50. rocznicy zakazu dyskryminowania miłości homoseksualnej w Anglii, marka stworzyła kampanię OOH, która miała na celu podniesienie świadomości o prawach homoseksualnych.

Na potrzeby kampanii stworzono również spot wolny od uprzedzeń, mówiący o tym, że miłość nie zna granic.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij