fot. Huffington Post
Wystawa prezentuje 18 strojów, które miały na sobie ofiary ataków. Obok prezentowanych ubrań umieszczono opisy wydarzeń z perspektywy poszkodowanych osób. Wśród pokazanych elementów garderoby nie ma ubrań wyzywających – krótkich spódnic czy koszulek z głębokim dekoltem. Widzimy m.in. czerwoną sukienkę, strój do ćwiczeń, obszerną koszulę, męski podkoszulek, bojówki czy sukienki w dziecięcych rozmiarach.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Ekspozycja „What were you wearing?” ma promować świadomość na temat przemocy seksualnej i walczyć ze stereotypami. Pierwsza edycja wystawy miała miejsce w 2013 roku.
Obok jednego z eksponatów możemy przeczytać: „Letnia sukienka. Wiele miesięcy później moja mama stała przed szafą i narzekała, że już nie chcę nosić żadnej z moich sukienek. Miałam wtedy 6 lat”.
PS
Fundacja Dzieci Niczyje stworzyła kampanię, w której porusza problem wykorzystywania seksualnego, który dotyczy co piątego dziecka w Europie*. Celem akcji „Sekret” jest poszerzenie świadomości społecznej nt. problemu wykorzystywania seksualnego dzieci oraz zachęcenie do przeciwdziałania.