Krzysztof Kobylarz (Veneo): W marketingu najważniejsze są emocje

Krzysztof Kobylarz (Veneo): W marketingu najważniejsze są emocje

Na pytania z Marketingowej 11 odpowiedział tym razem Krzysztof Kobylarz - Dyrektor Marketingu i Sprzedaży w Veneo.

1. W marketingu najważniejsze jest...

A nawet są! Emocje.

2. Projekt lub kampania, które dodały mi skrzydeł...

Najbardziej lubię wprowadzać nowe marki na rynek np. Multi Mam

3. Najtrudniejsze zawodowe wyzwanie, z którym przyszło mi się zmierzyć…

Zawsze jest to Excell ☺

4. Projekt, z którego jestem najbardziej dumny, to...

Wciąż jest to mój pierwszy autorski serwis zszafydoszafy.pl

5. Kampania, której twórcom mógłbym zazdrościć...

To zawsze podziwiałem działania marketingu partyzanckiego np. wystarczy w Google wpisać guerilla marketing i wszystko co jest w zakładce Grafika ☺

6. Najbardziej obiecujące trendy w marketingu, to...

Oczywiście zatroszczyć się o tych, co już nas znają (budowanie, rozwijanie i wykorzystanie wiedzy o naszym potencjalnym lub już kliencie)

7. Działania, które są totalnie przereklamowane w marketingu, to...

Jeszcze takich nie znam.

8. We współpracy na linii agencja-marka najważniejsze są...

Poznanie DNA marki, czyli strategię marketingową. Wszystko co się dzieje bez tej wiedzy to działania chaotyczno-adhocowe.

9. Swoje inspiracje czerpię z...

Otaczającego mnie, szeroko rozumianego, świata.

10. Moja kampania marzeń...

Kreatywne, działania partyzanckie ☺

11. Zajmuję się marketingiem, dlatego że...

Po prostu to czuje!

 

 

 

O rozmówcy:
Krzysztof Kobylarz z branżą internetową związany jest od ponad 10 lat. Doświadczenie zdobywał między innymi w Interii, agencjach; TESTA Communications, Semahead czy Ivision.
Wśród zrealizowanych kampanii można wymienić projekty realizowane dla Subaru Polska, Philip Morris Polska, Prymat, Black Red and White, ista Polska, PBSbank, Interia.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij