Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Maciej Sikorski został Dyrektorem ds. Sprzedaży w Runmageddonie

Maciej Sikorski, dotychczas pełniący funkcję Senior Account Managera w Havas Sports&Entertainment, objął stanowisko Commercial & Sales Director w Runmageddonie.
O autorze
1 min czytania 2017-10-12

Do jego zadań należeć będzie koordynacja pracy zespołu sprzedażowego, zajmującego się sponsoringiem oraz współpracą z jednostkami samorządu terytorialnego.

Maciej Sikorski ma 12-letnie doświadczenie w branży marketingu sportowego. Ostatnie trzy lata spędził jako Senior Account Manager w Havas Sports&Entertainment. Pracował m.in. dla takich klientów jak: Grupa Adidas, Coca-Cola, Kia, Polpharma, Sony Computer&Entertainment. Wcześniej pracował m.in. w Sport Management Polska, gdzie był odpowiedzialny za realizację jednego z największych polskich projektów sponsoringowych – projektu

T-Mobile Ekstraklasy. Doświadczenie zawodowe zdobywał również w jednym z łódzkich klubów golfowych na stanowisku PR & Event Managera, był również managerem reprezentacji Polski w rugby.

Runmageddon rośnie w siłę, rozpędza się i wymaga od nas coraz ambitniejszych planów i działań. W tym roku to już 15 wielkich eventów i ponad 50.000 uczestników. Naturalną konsekwencją tego dynamicznego rozwoju jest sięganie po najlepszych specjalistów. Zamierzam zbudować w Runmageddonie jeden z najciekawszych i najbardziej kreatywnych teamów na rynku polskiego marketingu sportowego. Maciej jest osobą, która dobrze wpisuje się w tę filozofię. Jego interdyscyplinarne doświadczenie, szerokie kompetencje oraz fachowa wiedza z zakresu marketingu sportowego wnoszą świetną jakość do naszej organizacji. – powiedział Grzegorz Kita, wiceprezes i współwłaściciel Runmageddon.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Głównym wyzwaniem dla nowego Dyrektora ds. Sprzedaży będzie rozwijanie i komercjalizacja biznesowego portfolio marki Runmageddon. Maciej Sikorski będzie raportował bezpośrednio do Grzegorza Kity, wiceprezesa i współwłaściciela Runmageddonu. Nowy Dyrektor ds. Sprzedaży będzie zarządzał zespołem, w skład którego wchodzi dział sponsoringu oraz dział współpracy z jednostkami samorządu terytorialnego.

Runmageddon jest niesłychanym doświadczeniem, nie tylko na trasie biegu, ale również w aspekcie biznesowym. Rozwijanie struktur sprzedażowych i komercjalizacja bogactwa urodzaju, jakie niesie ze sobą Runmageddon to fascynujące wyzwanie zawodowe. – mówi Maciej Sikorski.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Struktura organizacyjna Runmageddonu składa się z trzech pionów: eventowego, marketingu i sprzedaży oraz finansowo-administracyjnego. Departament sprzedaży jest jednym z dwóch głównych obszarów w pionie marketingu i sprzedaży, którym zarządza Grzegorz Kita.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Maciej Sikorski jest kolejnym ekspertem, który w ostatnim czasie zasilił szeregi Runmageddonu. W czerwcu bieżącego roku do ekipy Runmageddonu dołączył Piotr Należyty (b. Prezes klubu Trefl Sopot), który objął stanowisko Dyrektora ds. Marketingu.