Technologia to nie science fiction. Rusza kampania firmy doradczej PwC

Technologia to nie science fiction. Rusza kampania firmy doradczej PwC

12 października wystartowała kampania PwC „Technologia to nie science fiction”. Firma pokazuje w niej konkretne przykłady zastosowania rozwiązań wykorzystujących nowe technologie, takich jak sztuczna inteligencja, drony czy automatyzacja procesów biznesowych.

Z tegorocznego badania PwC Digital IQ wynika, że jedynie 44% polskich firm osiągnęło poziom cyfrowej dojrzałości. Tymczasem potencjał wykorzystania nowych technologii jest ogromny i wpływa zarówno na wzrost przychodów firm, oszczędność kosztów, jak też na jej postrzeganie w oczach klientów.

Osią kampanii PwC „Technologia to nie science fiction” jest prezentacja rzeczywistych przykładów, w jaki sposób nowe technologie zmieniają sposób funkcjonowania firm.

„Transformacja cyfrowa nie jest futurologią ani hasłem marketingowym. Zmiany dzieją się tu i teraz, ich efekty odczuwamy każdego dnia. Nasze badania udowadniają, że nie wszystkie firmy zdają sobie sprawę z możliwości jakie stwarzają nowe technologie. W kampanii pokazujemy, że wdrożenie konkretnych rozwiązań może istotnie wpłynąć na sposób funkcjonowania biznesu, zwiększając jego efektywność i dostosowując do nowych potrzeb klientów. Liderzy rynku muszą być elastyczni, otwarci na technologię i nieustanny rozwój. Dla nas, jako PwC, digital nie zatrzymuje się na etapie opracowania strategii, ale obejmuje cały proces, włączając w to wdrożenie i monitorowanie efektów” – mówi Ewelina Niewińska, dyrektor zespołu marketingu, komunikacji i rozwoju biznesu w PwC.

W kampanii PwC prezentuje m.in. rozwiązania z obszaru cyberbezpieczeństwa, zastosowanie technologii dronowych w branży infrastrukturalnej, narzędzie VAT Fraud Tracker do monitorowania branż narażonych na wyłudzenia podatkowe, aplikację M.A.I.A. wykorzystującą sztuczną inteligencję w zarządzaniu kapitałem ludzkim, a także jak działa automatyzacja procesów biznesowych.

Kampania PwC potrwa 3 miesiące i będzie prowadzona przede wszystkim w internecie. Oprócz statycznych form reklamowych komunikację wspiera także spot wideo:

Więcej o kampanii na stronie.

Czy polskie firmy są dojrzałe cyfrowo?

Jak wynika z raportu PwC „Digital IQ. Cyfrowy wyścig firm” jedynie 44% polskich respondentów badania PwC Digital IQ uważa swoją firmę za dojrzałą cyfrowo, a 69% dostrzega rosnąca lukę kompetencyjną i brak odpowiednio wykwalifikowanych zespołów. Chociaż dla 49% badanych inwestycja w digital ma na celu zwiększenie przychodów, to wydatki te nie przekraczają 5% rocznego budżetu organizacji. Jednocześnie, 44% ankietowanych w Polsce (45% na świecie) wskazało, że od 10 do 19% tych środków inwestowane jest w tzw. technologie wschodzące. Wśród nich na podium znalazły się Internet rzeczy, sztuczna inteligencja i robotyka.

Więcej informacji dostępnych na stronie raportu.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij