Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

UNIQUE ONE przygotowała loterię promocyjną dla Bricomarché

Mania Paragonów” – to hasło ogólnopolskiej loterii prowadzonej przez agencję UNIQUE ONE dla supermarketów dom i ogród Bricomarché (Grupa Muszkieterów).
O autorze
1 min czytania 2017-10-12

Okres przyjmowania zgłoszeń do loterii rozpoczął się 11 października 2017 roku i potrwa do 5 stycznia 2018 roku. Aby wziąć udział w loterii należy dokonać jednorazowego zakupu za kwotę 20 zł w okresie promocyjnym, a następnie dokonać zgłoszenia na stronie www.loteria.bricomarche.pl lub w aplikacji mobilnej Bonusy Bricomarché (należy zachować paragon). Każde wydane 20 złotych to 1 los w loterii, a za dokonanie pełnej rejestracji można otrzymać 4 dodatkowe losy. Zakupy powyżej 160 zł premiowane są ekstra losami.

W loterii można wygrać: robot planetarny Bosch (24 sztuki), iPhone 6 (12 sztuk), iPad (24 sztuki), iRobot Braava (24 sztuki), odkurzacze bezprzewodowe Philips (24 sztuki), telewizor Philips 49” (24 sztuki), Sony Playstation 4 (12 sztuk). Co miesiąc, spośród wszystkich prawidłowych zgłoszeń losowany będzie samochód Toyota Yaris (łącznie 3 samochody w akcji).

Agencja UNIQUE ONE jest odpowiedzialna za organizację i obsługę loterii, zaprojektowanie strony www.loteria.bricomarche.pl, przygotowanie aplikacji do rejestrowania paragonów, kreacji materiałów POS.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj