Sokołów wspiera rozwój pracowników

Ponad 80 ukończonych kursów i prawie 700 godzin poświęconych na zdobywanie nowych, zawodowych kwalifikacji – oto wyniki pracowników Sokołowa, którzy skorzystali z platformy szkoleniowej Skillveo.
O autorze
1 min czytania 2017-10-13

Dzięki wykorzystaniu nowoczesnej i elastycznej formy w ciągu 3 miesięcy w szkoleniu wzięło udział 120 osób.

W trosce o rozwój pracowników, firma Sokołów zdecydowała się udostępnić platformę szkoleniową Skillveo. Począwszy od 1 czerwca aż do 30 września pracownicy mieli możliwość wzięcia udziału w dowolnie wybranych przez siebie kursach on-line. Szkolenia spotkały się z bardzo pozytywnym odbiorem. Największym zainteresowaniem cieszyły się kursy z obszaru marketingu, sprzedaży, zarządzania, obsługi pakietu office.

Jesteśmy bardzo zadowoleni, że taka forma szkoleń spodobała się pracownikom. Jest to szczególnie wygodne w przypadku pracowników terenowych. Wyniki po pierwszym kwartale pokazują, że jest wśród nas wiele osób, które chcą rozwijać swoje kompetencje na różnych płaszczyznach. Teraz nabytą wiedzę trzeba wdrożyć w praktykę codziennych obowiązków zawodowych, tak aby przynosiła wymierne rezultaty w postaci nowych umiejętności oraz usprawnień w pracy – mówi Sylwia Miszczuk, Dyrektor Spółki ds. Human Resources.

Szkolenia on-line to doskonała możliwość samokształcenia w elastyczny sposób dopasowany do potrzeb i czasu.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Każdy sposób przekazywania wiedzy ma swoje plusy i minusy. Dzięki formie on-line to ja decydowałam, kiedy i gdzie odbywam dany kurs. Plusem szkoleń stacjonarnych jest możliwość dopytania czy przećwiczenia pewnych zagadnień. Z drugiej strony, takie szkolenia często bywają czasochłonne i męczące – zaznacza Dorota Grudzińska, Referent ds. księgowości, która zaliczyła 18 h szkoleń.

Bardzo spodobało mi się, że w szkoleniach było mnóstwo praktycznych przykładów, a także miałam możliwość sprawdzenia zdobytej wiedzy w ćwiczeniach. Możliwość dostosowania omawianych tematów i tempa prowadzenia kursów pozwalało na skupienie się i powtórzenie bardziej wymagających zagadnień – zaznacza Agnieszka Moczulska, Pracownik Biura Sprzedaży Tradycyjnej, która poświęciła rekordowe 40 h na odbycie kursów.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Łącznie pracownicy Sokołowa poświęcili na szkolenia prawie 700 godzin. W następnych miesiącach z platformy skorzystają kolejne grupy pracowników Sokołowa.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się