Beata Golubińska wiceprezesem ds.operacyjnych w Media Impact Polska

Od listopada 2017 Beata Golubińska obejmie funkcję wiceprezesa ds.operacyjnych w Media Impact Polska.
O autorze
1 min czytania 2017-10-13

Poprzednio to stanowisko zajmował Rafał Karski, który z końcem lipca zakończył pracę w firmie.

Beata Golubińska będzie odpowiedzialna za nadzór i realizację strategii Media Impact Polska oraz za koordynację działań w kluczowych obszarach firmy, jak np. Ad Operations, marketing, komunikacja, czy kontroling. Do zadań Golubińskiej będzie też należało wdrożenie systemu edukacyjnego w Media Impact Polska.

Cieszę się, że tak doświadczony ekspert, z ogromną wiedzą o rynku, dołącza do naszego zespołu. Beata ma wieloletnie doświadczenie w budowaniu i wdrażaniu systemów edukacyjnych w dużych grupach mediowych, a takie projekty wpisują się w nasze cele strategiczne na przyszłość.”, komentuje Marcin Boroszko, CEO Media Impact Polska. 

Beata Golubińska jest związana z rynkiem mediów od ponad 20 lat. Zajmowała kierownicze stanowiska m.in. w Coca-Cola Poland Services i Starcomie. W tym ostatnim w 2007 roku awansowała na wiceprezesa ds.mediów (Media VP), a w 2013 na COO. W 2016 roku rozpoczęła pracę w Publicis Media jako Chief Capability Officer. Jest absolwentką Akademii Ekonomicznej w Katowicach oraz Uniwersytetu Warszawskiego, gdzie ukończyła studia podyplomowe z zakresu psychologii zachowań konsumenta.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj